Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er barna deres fornøyd med opplegget på sommerskolen i Oslo?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-12, 23:02   #1
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Er barna deres fornøyd med opplegget på sommerskolen i Oslo?

"Jeg har hatt den verste dagen i mitt liv mamma, jeg hater sommerskolen like mye nå som jeg gjorde i første klasse. Jeg lærer ingenting og jeg må sitte mellom bråkete gutter som banner og som ikke hører på lærerne. Du kan ikke tvinge meg til å gå på sommerskole resten av uka". Hjelpes så ille livet var da jeg hentet i dag, det var ikke måte på detaljer om hvor aldeles grusom hennes forferdelige dag hadde vært.

Nok igjen er vesla negativ til sommerskolen. Hun har kun gått en uke før og det var etter 1 klasse. En svært dårlig erfaring så vi meldte henne ikke på i fjor men prøvde igjen nå i år men igjen synes hun det bare er kjipt. Jeg får ikke helt tak i hva det er som er så ille men tror bare hun synes det er kjedlig og kjipt at hun ikke nødvendigvis går sammen med vennene sine.

Jeg synes jo sommerskolen i Oslo er et flott tilbud og jeg mener det er sunt for barn å omgås andre barn fra andre skoler i byen. Så hun skal gå resten av uken mot sin egen vilje men jeg synes jo selvfølgelig det er synd og litt vondt å se en så opprørt snart 9 åring som til vanlig elsker skolen.

Jeg orker ikke lage noen poll men noen her som kan dele litt erfaringer om hvordan barna deres opplever sommerskolen i Oslo? Det ser ut som om det er noen litt mer "spennende" kurs på de høyere trinnene? Min datter er på 3 - 4 klasse trinnet.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:43.