|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveske
Jeg har den grønne som vi ikke bruker lenger. Vet ikke hvorfor, for den er stor og fin og bare helt genial. Fargen er råfin! Ville du kjøpt den?
![]() |
#22 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeNå har jeg fått tilslag på den grønne Gaia-veska på finn, så da kjøper jeg den. Hvis noe skulle skje, gir jeg beskjed Musemus.
![]() |
#23 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeHva skulle du forresten hatt for den, Musemus?
![]() |
#24 |
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeJeg kjøpte den grønne Gaiaveska, men husker jeg ble veldig skuffet når den kom. Fargen var ikke helt lik på bildet, den var veldig knall grønn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeDen ser da ganske knall ut på bildet, gjør den ikke? Det er fint med knall for meg altså.
![]() |
#26 |
Ingen tittel
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeSyns ikke den ser så knall grønn ut på det bildet, men det er selvsagt mulig grønnfargen på min ikke er den samme som selges nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeJeg har en grå Allerhand messengerbag om du hopper av Gaia-toget. Har forsåvidt en lille Gaia-veske lik den grønne også, men den gir jeg ikke slipp på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeDen er ganske knall, ja, litt sånn mellomting mellom eplegrønn og olivengrønn, men ikke så knall at mannen min nekter å bli sett med den. Og han er litt sær. Fargen er temmelig lik den grønnfargen Nøstebarn hadde på silkeulla før, så vi har strikkedress og tepper som matcher også.
![]() |
![]() |
#29 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskePasser alle typer barnevognkroker til den veska?
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Vi brukte det ikke noe særlig til førstemann, men til lillesøster er det vel et av de beste kjøpene vi har gjort, særlig at den er så stor og robust og kan kastes rundt omkriong uten at ting detter ut og at noe blir ødelagt. Vi er ofte ute hele dagen, og oppi stellebagen bor det fast et helt skift, en ekstra jakke, ekstra lue, solbriller, solkrem, tre-fire bleier, en pakke våtservietter, fuktighetskrem (jenta er atopiker), smokk, skje.
![]() |
#31 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeVi bruker også stelleveske masse, så det er jeg ikke noe bekymret for at skal bli bomkjøp.
![]() |
#32 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskePollyanna, til en times trilletur i nabolaget, stikker jeg også bare bleie og våtservietter under vogna. Men så var det turer med litt radius fra hjemmet, eller av lengre varighet. Da trenger man gjerne litt skift for å justere for vær eller gulpe-/grisebaby, litt mat, vann, litt flere bleier, solkrem, i tilllegg til egne greier som lommebok og mobil og lydbok og sånt.
![]() |
#33 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeJeg har sendt deg PM, kokosbolle.
![]() |
#34 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeVi bruker og mye stelleveske. Er jo ikke bare bleie og servietter man har med. Men byttetøy til gulpeunge, og 3 flasker, termos, pulverbeger. Og så har jeg stelleboken oppi og en leke og tingene mine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Har bakt søte kaker
|
![]() |
#37 |
Ingen tittel
Til den fargen på vogna ville jeg absolutt valgt grønn. Sist redigert av Patsy : 01-07-12 kl 13:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskePatsy:
![]() |
#39 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeJeg synes man skal kjøpe det man har mest lyst på.
![]() |
![]() |
#40 |
Ingen tittel
![]() Sv: Hjelp til å finne stelleveskeHva med leopardprint da? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|