|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)Jeg kjøpte en kjole på Lindex i dag. Den kostet 199,-. Lindex hadde 30% på alle kjolene i dag og da kassadamen alikevel slo inn 199,- så følte jeg at jeg måtte påpeke dette... Jeg følte meg faktisk litt "teit". Så folk som tjener masse penger på Kiwi-garantier og lignende kommer jeg virkelig aldri til å forstå meg på. Jeg mangler nok det genet! Og i tillegg stå fram i avisa med det? Neppe!
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)Garantien er vel ment å gi Kiwi en veldig billig rydding i frukthyllene sine, samt pluss for rykte. |
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)Det er flere av disse butikkene som har sånn "gått ut på dato - få varen gratis" - opplegg, og det har vært mange oppslag i nyhetene/aviser om folk som spekulerer i dette. For å tjene/spare penger på det. Og så lenge butikkene har disse garantiene og ikke selv klarer å følge opp, skjønner jeg ikke hvorfor det skal være så slemt eller fælt eller skamfult eller noe å benytte seg av en eksisterende regel. Hun lurer jo faktisk ingen - det er butikkens egen regel. Sist redigert av m^2 : 08-12-12 kl 14:17. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)Jeg er sjokkert over at Kiwi ikke ga henne dobbelt med penger sporenstreks. I verdens rikeste land! Sist redigert av rine : 17-06-12 kl 21:44. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)Damen burde nok beskyttes mot seg selv, ja. Så smekk på lanken til BT. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)Jeg er ikke akkurat rystet, nei. Jeg vet om en som lever av kiwi-garantiene. Han har ikke kjøpt dagligvarer på over 4 år.
|
|
|
#11 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)
Men hva har skjedd med deg som ikke blir rystet over sånt, da? Ikke betalt for dagligvarer på 4 år, eller?
|
|
|
#12 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)Litt av en sjanse å ta. Plutselig kunne hun sitte igjen med et lass med Jordbær |
|
|
|
|
|
#13 |
|
maler
|
Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)Ah ok. Og derfor fant hun ut at hun skulle ta med seg 5 brett jordbær hun ikke trengte ved stengetid fredag kveld? Jaja ok.
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)Har hun bare truse på seg?
|
|
|
|
#16 |
|
Halloen!
Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)"Jordbærpiken" fikk plutselig en ny og litt mer ubehagelig betydning for meg. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Hvis det var meg du snakket om, så var det ikke ment som kritikk i det hele tatt, men et seriøst spørsmål. Jeg har bare truse (grå boxer) og trøye på nå, og det ser jo helt likt ut.
|
|
|
|
#19 |
|
Halloen!
Jepp, jeg har ingen skrupler whatsoever. |
|