|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
Se resultatene: Hva koster det å klippe seg? | |||
Kort hår: Under 500,- |
![]() ![]() ![]() ![]() |
30 | 25,00% |
Langt hår: Under 500,- |
32 | 26,67% |
Kort hår: 500-750,- |
27 | 22,50% |
Langt hår: 500-750,- |
33 | 27,50% |
Kort hår: 750-1 000,- |
9 | 7,50% |
Langt hår: 750-1 000,- |
13 | 10,83% |
Kort hår: Over 1 000,- |
3 | 2,50% |
Langt hår: Over 1 000,- |
5 | 4,17% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 120. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Jeg stemte før jeg leste.
![]() |
#22 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Jeg betaler 850 for klipp og vask, men kan få det billigere også. Han jeg går til er senior art director eller noe sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Her kan du få innvandrerfrisør fra 2-300 for dameklipp, opp til studiofrisør som tar 7-800 for klippen. I samme by. Og de sistnevnte har gjennomgående mest å gjøre (jeg har vært rundt på byen hos ulike frisører, og for meg har den dyreste også vært den beste). |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Jeg stemte feil ser jeg. Jeg stemte langt hår 500-750, men det skulle vært 750-1000 |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Langt hår, innvandrerfrisør, 180 kr. Jeg klipper det rett av, og det tar ca 10 minutter å gjøre jobben.
![]() |
#26 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Bor i Oslo. Betaler ca 850,- for vask, klipp, styling hos elitefrisør (alle frisørene i salongen rangeres, så man kan gå til f.eks. juniorfrisør og få det rimeligere). Jeg betaler gladelig det! Har en fantastisk dyktig frisør, som jeg har fulgt på ulike salonger i den kjeden i over 13 år. Kjører faktisk til andre siden av byen. Barna går også der, men ikke til elitefrisør. Betaler 400,- for klipp for dem.
![]() |
![]() |
#27 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?
Det er kjempeforskjell! Det er vel ganske nøyaktig halv pris på frisørtjenester i bygda der mannen min er fra og de frisørene jeg bruker i Trondheim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Hårstuss kostar i underkant av 500 kroner. Det er heilt ok for meg som klipper meg ein, maks to gonger i året.
![]() |
#29 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Ca. 25 min fra Oslo, betaler opp mot 500,- for kun klipp av halvlangt hår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
intro
|
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Ca. 500, tror jeg - langt hår og i eller rett utenfor Oslo. (Jeg går selvsagt helst til lærling, da, til halv pris, ekstremt hårgnien som jeg er.
![]() |
![]() |
#31 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Jeg vet ikke.
![]() |
#32 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?950,- hos stylist og 750,- til frisør i Oslo. Plutselig er frisøren stylist.
![]() |
#33 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Jeg betaler alltid over 1000, men da kjøper jeg gjerne shampo eler noe annet ekstra. Jeg farger eller striper ikke. Det er utenfor Trondheim sentrum.
![]() |
#34 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Mener det er 350,- Men nå klipper jeg meg en gang eller to i året så jeg vet egentlig ikke.
![]() |
#35 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Jeg svarte 500-750, bor i Oslo. Jeg går noen ganger til "økofrisør", der koster det litt mer når jeg ikke går til lærling. Til gjengjeld er det inkludert napping av bryn og lett hodebunnsmassasje, og så bruker de parabenfrie produkter og slikt, så det betaler jeg litt mer for. Tror likevel ikke det overstiger 800 for vask og klipp (vask inngår jo i klippeprisen).
![]() |
#36 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Jeg måtte bare sjekke en av de største kjedene, og på nettsiden glimrer prisene med sitt fravær. Til gjengjeld fant jeg dette gullkornet:
Elite, altså. Etter hele 3 år.
![]() |
#38 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Kort hår, under 500 kroner.
![]() |
![]() |
#39 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?Langt hår, betaler 800 kr i Oslo sentrum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?...
Ungen, 2009 Minste, 2013 Sist redigert av shute : 12-11-12 kl 19:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|