|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor reiser man i slutten av oktober/november - 1 uke sol&badHæ? Eg merka ingen verdens ting. Og vi gikk tur på kveldane, vi svømte og såg på fiskar og snakka med mange som er frå Egypt.
![]() |
![]() |
#22 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor reiser man i slutten av oktober/november - 1 uke sol&badVi har vært i Egypt mange ganger og har aldri hatt problemer. Siste gangen hadde vi også med ungene. Jeg alene kan ikke gå ut alene utenfor hotellet om kvelden, men sammen med mannen eller med mann og barn er det ikke noe problem. Vi har heller aldri blitt syke, men så lenge en desinfiserer så fort en har tatt i penger og holder seg langt unna uskrellede grønnsaker/frukt samt salat så er det ikke så lett å bli syk. Jeg elsker Egypt og skal garantert tilbake. Det er eneste stedet som er så kort å dra om vinteren som en er garantert sol, varme og godt badevann. De anbefaler også vaksiner før en drar til Egypt. Veldig mange drar uten å ha det i orden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor reiser man i slutten av oktober/november - 1 uke sol&badJeg oppholdt meg en gang seks uker i Hellas, fra slutten av september til begynnelsen av november. Siste helga badet vi i middelhavet, 20 grader i vannet, 20 grader i lufta midt på natta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hvor reiser man i slutten av oktober/november - 1 uke sol&badEg har vore i Sharm-el-Sheikh og Dubai om vinteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|