Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor reiser man i slutten av oktober/november - 1 uke sol&bad

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-12, 09:22   #21
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor reiser man i slutten av oktober/november - 1 uke sol&bad

Hæ? Eg merka ingen verdens ting. Og vi gikk tur på kveldane, vi svømte og såg på fiskar og snakka med mange som er frå Egypt.

Gammel 13-06-12, 21:54   #22
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har vært i Egypt mange ganger og har aldri hatt problemer. Siste gangen hadde vi også med ungene. Jeg alene kan ikke gå ut alene utenfor hotellet om kvelden, men sammen med mannen eller med mann og barn er det ikke noe problem. Vi har heller aldri blitt syke, men så lenge en desinfiserer så fort en har tatt i penger og holder seg langt unna uskrellede grønnsaker/frukt samt salat så er det ikke så lett å bli syk. Jeg elsker Egypt og skal garantert tilbake. Det er eneste stedet som er så kort å dra om vinteren som en er garantert sol, varme og godt badevann. De anbefaler også vaksiner før en drar til Egypt. Veldig mange drar uten å ha det i orden.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 22:37   #23
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Jeg oppholdt meg en gang seks uker i Hellas, fra slutten av september til begynnelsen av november. Siste helga badet vi i middelhavet, 20 grader i vannet, 20 grader i lufta midt på natta. Vi hadde mye flott være og fine dager på den turen, men også vanvittige torden-stormer.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 08:59   #24
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har vore i Sharm-el-Sheikh og Dubai om vinteren.

Sharm var ein rimeleg og fin chartertur, med trykk på charter. Heile området bar preg av å vere ein by som er bygga opp, kunstig, for turismen si skuld. Fascinerande nok, og veldig fin plass å vere for å ligge på stranda, bade, snorkle og slikke sol. Men om ein vil sjå meir enn turisme, er ikkje Sharm plassen. Når det gjeld det politiske, ligg Sharm lengst sør på Sinai-halvøya, og heile Sinaiørkenen er mellom dette turistområdet og resten av det befolka Egypt. Så ein blir i alle fall ikkje ståande midt oppi demonstrasjoner på Tahir-plassen.

Dubai var ein mykje dyrare ferie og med mange fleire opplevingar. Vi bestille fly og hotell gjennom Expedia, og budde like ved strandpromenaden Jumeirah beach. Dette var eit veldig turistifisert område, men det var ein kort tur med taxi eller bane til bysentrum, kor det var rom for å oppleve litt meir. Dubai gav slik sett ein god kombinasjon, med strand- og slaraffenliv på dagtid og storbyferie på kveldstid. Slik sett var det eit perfekt reisemål.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 10:12   #25
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vil, som jeg alltid gjør, anbefale Dubai for solsikre reiser på den årstiden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.