|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan man egentlig gjøre med en baby i Syden?Vi kom hjem fra Kypros nå, og jeg var veldig glad for solskjermen til vogna. I tillegg ville jeg hatt en halvtelt eller noe som babyen kan ligge inni eller under, vi brukte palmene!
![]() |
#22 |
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan man egentlig gjøre med en baby i Syden?
Fullamma barn treng ikkje tilskot av væske, ei heller i Syden. Amm når barnet virker som det vil ha pupp, er det tørst så blir det ein liten sup og er det svoltent så blir det meir. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Har bakt søte kaker
|
250 eller noe deromkring?
![]() |
#24 |
I mål
|
Dette er jo helt sant, men jeg vil bare nevne at man kan måtte belage seg på MYE amming altså, så det er jo lettvint å SI dette, men ikke alltid lettvint i praksis. Jeg fullammet en på 5,5 måneder i Thailand i 14 dager iforfjor uten at hun fikk noe annen væske i tillegg, hun var ganske stor også og hadde et bra konsum fra før kan man si. Jeg ammet henne stort sett kontinuerlig gjennom natten i tillegg til stadig vekk på dagen. Den eneste trøsten ved dette var jo at all isen jeg spiste ikke la seg på sidebeina |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() |
Jepps, klart det kan bli mykje |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
I mål
|
Jepp, jeg gjorde et helt bevisst valg om å vente altså, og visste hva jeg gikk til, så jeg kunne valgt noe annet- jeg tenkte bare nevne at det fort blir en del melk... Men jeg er enig i at det forskjell på 4 og 5,5 måneder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva kan man egentlig gjøre med en baby i Syden?Vi er nå egentlig koblet ihop, knøttet og jeg, så mer amming er ikke av vesentlig betydning.
![]() |
#28 |
maler
|
![]() Sv: Hva kan man egentlig gjøre med en baby i Syden?Hva gjør du hjemme med knøttet da? De er jo ofte bare med sånne babyer, i hvertfall mine. Og det er de på ferietur også. I vogna si eller i bæretøy alt ettersom og lever livet sitt omtrent som hjemme. De liker jo ofte ikke de helt store opplevelsene disse små, trygt plassert i vognbaggen passer dem utmerket. Det eneste som virkelig ikke egner seg er badeland. Der er det kokvarmt og man får ikke gjort noe annet enn å betale inngangsbilletten til en ekstra voksen.
![]() |
#29 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva kan man egentlig gjøre med en baby i Syden?Jeg håper egentlig at vi kan late som vi er hjemme.
![]() |
|
|