|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kan man egentlig gjøre med en baby i Syden?Har kjøpt inn bleier så kommer til å prøve å få de med. Men ikke for alt i verden. Vi må ha med 7 pakker med MME også. Og den må vi ha med for det er Nutrimigen. Spørs om flybagen vår har plass til bleier sammen med vognen den er nemlig laget for vognen vår og skal være akkurat passe. Men det finnes jo andre butikker enn den på Sunwing. Vi tenker å se oss om etter et supermarked i nærheten. Sunwing er jo som å handle på bensinstasjonen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Hva kan man egentlig gjøre med en baby i Syden?Vi reiste med 4 mnd baby i 2008. Hadde med svært lite. Nå skulle det være vaskemaskin i huset, det var det ikke. Dermed savnet jeg rene pledd. Babyen var for det meste under tak på terrassen. På stedet kostet 18 bleier 8 euro.
|
|
|
|
#3 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva kan man egentlig gjøre med en baby i Syden?
Om du skal til Alcudia finnes der mange andre butikker. Bla Spar, Lidl og Carrefour. Vi handler minimalt på Sunwing- butikken, det er jo minst dobbelt så dyrt der.
|
|
|
#4 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kan man egentlig gjøre med en baby i Syden?Ja, sånn skjerm til vogna er genialt! Sist redigert av Guttemammis : 09-06-12 kl 18:05. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hva kan man egentlig gjøre med en baby i Syden?Vi er nå egentlig koblet ihop, knøttet og jeg, så mer amming er ikke av vesentlig betydning.
|
|
|
#6 |
|
maler
|
Sv: Hva kan man egentlig gjøre med en baby i Syden?Hva gjør du hjemme med knøttet da? De er jo ofte bare med sånne babyer, i hvertfall mine. Og det er de på ferietur også. I vogna si eller i bæretøy alt ettersom og lever livet sitt omtrent som hjemme. De liker jo ofte ikke de helt store opplevelsene disse små, trygt plassert i vognbaggen passer dem utmerket. Det eneste som virkelig ikke egner seg er badeland. Der er det kokvarmt og man får ikke gjort noe annet enn å betale inngangsbilletten til en ekstra voksen.
|
|
|
#7 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hva kan man egentlig gjøre med en baby i Syden?Jeg håper egentlig at vi kan late som vi er hjemme.
|
![]() |
|
|