|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Hvor ofte spiser du sjokolade? | |||
| Hver dag |
|
39 | 20,10% |
| Et par ganger i uken |
|
95 | 48,97% |
| Én gang i uken |
|
20 | 10,31% |
| Et par ganger i måneden |
|
24 | 12,37% |
| Sjeldnere |
|
16 | 8,25% |
| Deltakere: 194. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?Jeg er ikke så veldig glad i sjokolade, med mindre den er helt mørk og ikke har noe fyll i seg, så jeg spiser nok ikke sjokolade mer enn et par ganger i måneden, sånn i gjennomsnitt.
|
|
|
#22 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?Vanligvis hver dag. Og jeg er så lykkelig når jeg gjør det at jeg skal ikke slutte med det.
|
|
|
#23 |
|
intro
|
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?Hver dag, ja - ca. 30-50 gram snop om dagen, tenker jeg. (Det er ikke så mye som en hel mandelstang engang. :glorie: )
|
|
|
|
#24 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?
|
|
|
#25 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?Mer enn et par ganger i uken, men ikke hver dag. Jeg synes ikke sjokolade er like godt som før. Søte bakervarer derimot, der kunne jeg nok fint hatt "en om dagen". Men det er ikke like enkelt å få tak i eller å ha med seg over alt.
|
|
|
#27 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?På lørdager. Det er i hvert fall det som er intensjonen. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
By the Sea
|
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?Et par ruter 70% mørk sjokolade hver dag.
|
|
|
#29 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?En eller to ganger i uken, men da spiser jeg myyye. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?Hver dag, selvsagt. Det er jo for godt til å ikke gjøre det. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?Et par dager i uken. For det meste mørk sjokolade. For tiden er det 70% med havsalt og pekannøtter som gjelder.
|
|
|
#33 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?Jeg begrenser meg til en eller to ganger i uken. Hvis ikke en av oss har vært ute og flydd da.
|
|
|
#34 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?Jeg funderer på å starte en ny folkebevegelse, den skal hete «Sjokolade uten skam».
|
|
|
#36 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?Veldig sjelden. Men da regner jeg "spise sjokolade" som nettopp det; jeg spiser oftere mat med sjokolade i. Som et lite kakestykke av og til hvis vi er i bursdag, eller en kopp (sukkerfri) varm sjokolade som episodisk alternativ til kaffe og te. Eller av og til is som kan inneholde sjokoladebiter. Alt i alt spiser jeg veldig sjeldent søte ting. Men å spise sjokoladegodteri gjør jeg virkelig omtrent aldri. (Jeg hadde et tilbakefall rundt påsketider, men hentet meg heldigvis raskt inn igjen.) Det begynte som en definitiv nødvendighet, men er etter hvert bare blitt en vane og det koster meg nå lite å ligge unna. :avruset og nykter: Jeg synes det er mye vanskeligere å styre unna ferske bakervarer, feks.
Sist redigert av Miss Norway : 11-05-12 kl 18:44. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?
Gi kakaoistene et ansikt utad!
|
|
|
#38 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?«Tilfredse teobromikere».
|
|
|
#40 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?Det kan bli mitt neste nick.
|
![]() |
|
|