Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Bil med plass til 3 bakovervendte barneseter

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-12, 22:09   #21
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bil med plass til 3 bakovervendte barneseter

Sharan.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 22:10   #22
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men da leste jeg ikke budsjettet.
IKKE gammel Sharan.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 22:15   #23
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Jeg har iallefall fint plass til tre bakovervendte seter i min Grand Picasso. Jeg har ingen bakovervendt til daglig, men testet for få dager siden fordi en venninne av meg vurderer å bytte ut sin Touran fordi de synes den blir for trang. De har en 6-åring forovervendt, en 3-åring og en baby bakovervendt. Det var betraktelig bedre plass i Picassoen enn i Touranen deres iallefall.

Jeg har tre beltestoler ved siden av hverandre til daglig og det er problemfritt. Ungene klarer å feste selene selv og det viser jo at det er relativt god plass mellom stolene.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 22:28   #24
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Passaten er stor og romslig inni. Det bør gå greit med 3 bakovervendte barneseter i den.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 08:18   #25
Linella
Erfaren

Linella sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Min erfaring er at det er lettere å få plass til tre bakovervendte enn to bakovervendte og en belstestol (eller plassen er grei nok, men det kan bli litt trangt og styrete med å feste og løsne selen hver gang).
Picassoen har god plass, og den får man gjerne til en billig penge. Ikke den beste kjørekomforten da, etter min mening. Renault Laguna har grei plass, god kjørekomfort, scorer høyt på sikkerhet og kan fåes rimelig.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 08:22   #26
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har Peugeot 307sw. Vi har ikke prøvd med 3 bakovervendte seter, men har belstestol og 2 bakovervendte seter i den. Skulle tror det vil gå an med 3 stk da det ene bakovervendte setet er en Britax multi-tech som tar mye plass? (Angrer på at jeg ikke kjøpte en annen model, men gjort er gjort.)

Sist redigert av Éowyn : 10-05-12 kl 08:31.
Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 08:29   #27
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Passaten er stor og romslig inni. Det bør gå greit med 3 bakovervendte barneseter i den.

Det er med nød og neppe, vil jeg si. Det er for trangt til at jeg ville hatt det sånn i det daglige.

Gammel 10-05-12, 21:08   #28
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Vi hadde 3 bakovervendte i passat helt uten problemer.

Gammel 21-05-12, 19:35   #29
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Vi valgte vekk stasjonsvognkonseptet da vi fikk 3 barn bak, selv om den ene satt på beltestol og den andre ikke hadde noe sete i det hele tatt... Man kan sikkert fysisk med makt få plass til tre stoler, men hvilken komfort blir det senere og hvor tungvint er det ikke? For oss ble det flerbruksbil og jeg er superfornøyd. Vi har plass i lengden til å feste hvilket som helst bakovervendt sete og det har ikke vært problemer i bredden heller, dog jeg nå har Britax hi-way. Det er takhøyde og plass til ben etc.
De franske bilene er ikke ille i pris: reanult espace, citroen c8, peugot 807....

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:27.