|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Min mor fyller 60 - gave?Ja, nå har jeg forfattet en melding/e-post selv og jommen tatt skrittet ut og sendt den til alle jeg har kontaktinformasjon til!
|
|
|
#3 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Min mor fyller 60 - gave?
I will!!
|
|
|
#5 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
Sv: Min mor fyller 60 - gave?Enig med Salt...vi må få høre om hvor mye du får tilbake av svar og ikke minst få vite din mors reaksjon når hun får dette |
|
|
|
|
|
#6 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Min mor fyller 60 - gave?Moro! Første minnet er allerede kommet. Ei i slekta nordpå som oppholder seg utenlands, så jeg skal rable det ned på en papirlapp for henne. Utrolig kjekt med så kjapp respons da!
|
|
|
#7 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Min mor fyller 60 - gave?Så utrolig godt tips! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Min mor fyller 60 - gave?
Jeg kan melde om at sykkelen fortsatt står inne i entréen hennes. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Min mor fyller 60 - gave?Oi, ideen til Salt hørtes utrolig koselig ut!! Spent å høre hvordan det blir Absalone!
|
|
|
|
#10 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Min mor fyller 60 - gave?Mamma fikk tur til hovedstaden sammen med meg og min søster, og billetter til operaen inkludert i turen. Vi bodde hos min tante (mamma sin eneste søster), så det ble en koselig helg og noe hun satte pris på på alle måter. Spesielt siden det snør i helvete før hun får pappa med seg på opera. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Min mor fyller 60 - gave?Fikk helt blod på tann her jeg, så nå har jeg laget innhold til den første konvolutten; det blir en oversikt over store hendelser det året mamma ble født, altså 1952. Litt statistikk mm. I tillegg litt om hvor mange som heter det samme som henne osv.
|
|
|
#12 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Min mor fyller 60 - gave?Mamma og pappa fyller begge 60 i år, og jeg har akkurat sittet og laget invitasjoner til festen som jeg og søstrene mine skal gi dem i gave.
|
|
|
#14 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Min mor fyller 60 - gave?Joda, det gikk. Dog ikke helt etter planen, men det ble da vellykket lell!
|
|
|
#15 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Min mor fyller 60 - gave?Det betyr at dersom jeg skal gjøre det samme til mamma og pappas gullbryllup må jeg begynne nå!
|
|
|
#16 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Min mor fyller 60 - gave?Ja, jeg anbefaler så absolutt å begynne i goood tid. Jeg tror jeg hadde fått flere brev om det ikke var for at jeg bare hadde knappe fire uker på meg til å få ordnet alt sammen.
|
|
|
#17 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Min mor fyller 60 - gave?2.desember er datoen, så da har jeg litt tid.
|
![]() |
|
|