|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Valg av bunadsleverandør
Jeg sender deg prikk. Mannen min har akkurat fått den samme bunaden sydd her.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Epikur
|
![]() Sv: Valg av bunadsleverandørVi fikk sydd mannens bunad på en systue i Nordhordland. Jeg er veldig glad vi ikke gikk for billigvarianter, det er noe helt eget å se hvor fantastisk flinke en dyktig skredder er til å sy og tilpasse. Mannen min ble 5 cm høyere og ti kilo lettere bare i tilpasningen.
![]() |
#24 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Valg av bunadsleverandørThorsen, send en PM til Stompa. Hun kan og kjenner til bunader og Nordland.
![]() |
#25 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Valg av bunadsleverandør |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Valg av bunadsleverandørTusen takk for alle tips. Jeg har lest og undersøkt mye.
![]() |
![]() |
|
|