Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Lokale til konfirmasjon

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-12, 21:26   #21
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Lokale til konfirmasjon

Kult navn på hotellet da

Her vi bor er det også kun 5 plasser offentlig å leie, og vi vet at konfirmasjonene her er pinsehelga, så det er fult mulig å booke det som er mest pop allerede ja

Tenker jeg venter noen år, iom at mellomste er bare 7 år enda men det er fullbooket noen år fram i tid her også ..

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 21:36   #22
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har også bestilt, til 2017.

Gammel 10-10-12, 09:14   #23
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Estrella, jeg tror du må kikke deg om etter en annen plass om du ikke har spesialavtale med Kasjotten.
Leser i dagens lokalavis at de legger ned driften fra 1 desember i år.

Gammel 10-10-12, 09:24   #24
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var på en venners venners fest på Kasjotten for ganske mange år siden.
Kul fest.
Dessverre ble det vist filmen den kvelden og ei venninne og meg ble kalt filmstjerner en stund.
Jeg har aldri sett filmen og kjenner at det er like godt.

Gammel 10-10-12, 09:32   #25
Annki
Englemamma

Annki sin avatar

Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Her er også det meste fullbooket i lang tid, så det lønner seg å være tidlig ute. Man trenger ikke å vite datoen, bare leie til konfirmasjon i 2015 f.eks. Tidligere (når jeg konfirmerte meg) var det alltid konfirmasjon siste helga i mai, når junior konfirmerte seg i år, så var det fordelt over hele 3 dager i september fordi de var så mange konfirmanter...

Gammel 10-10-12, 17:42   #26
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenkte også på denne tråden da jeg leste i avisen i dag. Jeg er trist over at bekymringen jeg viste tidligere i tråden viste seg å være berettiget. Synes det er kjedelig at det gamle historiske bygget blir til leiligheter, må jeg innrømme. Håper dere finner et annet fint lokale!

Gammel 10-10-12, 18:42   #27
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Estrella, jeg tror du må kikke deg om etter en annen plass om du ikke har spesialavtale med Kasjotten.
Leser i dagens lokalavis at de legger ned driften fra 1 desember i år.

Ja jeg vet det, de sendte meg en mail om det for en stund siden. Typiskt altså.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 19:21   #28
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Håper du finner en annen plass å ha det.

Gammel 10-10-12, 19:54   #29
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Så kjedelig, Estrella.
Min store bekymring nå er at jeg mest snnsynlig sitter med hjemmeeksamen de helgen konfen er

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.