Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trenchcoat i stor størrelse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-12, 09:10   #21
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenchcoat i stor størrelse

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg tenkte kanskje at den er litt innsvinget og at når det kom et par fine pupper inni der at det ble bra jeg.

Ja, det var jakken jeg disapproved over altså, ikke deg!

Gammel 02-05-12, 09:11   #22
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Ja, det var jakken jeg disapproved over altså, ikke deg!

Ja, ser den

Gammel 02-05-12, 09:14   #23
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

:abonnerer:

*Også kjolebekledt, jakkeløs og kald.*

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 10:04   #24
Vind
Erfaren

Vind sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Jeg synes mange typer skinnjakker og cardigans funker oppå kjole.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 10:07   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 182
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne, også på tilbud

Begge kommer i flere farger.

Denne kunne kanskje funke. Problemet mitt er å vite hvilken størrelse jeg skal bestille. Jeg bruker alt mellom 44-50 avhengig av modell. Jeg er stor overalt, men har vel en slags timeglassfasong. Det er som regel over pupper og hofte det blir trangest. Noen som kan tippe litt for meg?

Jeg hater at plagg er for store og dermed mister fasongen. Men for trange klær er jo heller ikke noe pent.

Gammel 02-05-12, 10:22   #26
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser at den ene Salt har lagt ut bilde av er dobbeltspent. Jeg mener å ha lært at det er feil til oss store? At det får en til å se bredere ut?

Jeg har kjøpt en på Lindex, men finner ikke bilde av den. Den er forresten mer en lang jakke.

Gammel 02-05-12, 11:09   #27
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg ser at den ene Salt har lagt ut bilde av er dobbeltspent. Jeg mener å ha lært at det er feil til oss store? At det får en til å se bredere ut?

Jeg har kjøpt en på Lindex, men finner ikke bilde av den. Den er forresten mer en lang jakke.

Man ser mer "kompakt" ut - stor eller ei, mener jeg.

Gammel 02-05-12, 11:31   #28
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Man ser mer "kompakt" ut - stor eller ei, mener jeg.

Er det bra eller dårlig?

Gammel 02-05-12, 11:45   #29
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Er det bra eller dårlig?

Det er ikke bra, tenker jeg.
Men nå skal det sies at jeg taler ut fra min egen erfaring. jeg ser jo masse fine damer (i alle størrelser) med dobbelspent som er kjempefine altså! - det er ikke det!.

Gammel 02-05-12, 11:47   #30
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en dobbeltspent en, men jeg lukker den sjelden, så da funker det jo.

Tjorven: Jeg har str. 50 i den øverste (litt annen modell, men samme merke), så da kan vel ikke du ha 50? 46 - 48, kanskje?

Gammel 02-05-12, 11:50   #31
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Ellos.

Denne, på tilbud. (Jeg har også en fra Classic Woman, dog litt annen modell, de er veldig gode)

eller

Denne, også på tilbud

Begge kommer i flere farger.

Jeg har den nederste, blir ikke brukt for den satt ikke fint på meg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 11:59   #32
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

La Redoute har denne (opp til 52):

Denne:

Denne (opp til str. 50, i geiteskinn, 2000,-):

Gammel 02-05-12, 12:00   #33
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Denne (opp til 50):

Denne (opp til 50):

Gammel 02-05-12, 12:03   #34
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Kan jeg spørre om noe? Er det mulig å sikre seg på forhånd, slik at man ikke kommer til å se ut som Inspector Gadget?

Venninna mi, Tårnfrid, har nemlig frosset mye i vinter fordi hun er så hysterisk på akkurat dette.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 12:05   #35
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Sikre seg? Hva mener du?

Gammel 02-05-12, 12:08   #36
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Kan jeg spørre om noe? Er det mulig å sikre seg på forhånd, slik at man ikke kommer til å se ut som Inspector Gadget?

Venninna mi, Tårnfrid, har nemlig frosset mye i vinter fordi hun er så hysterisk på akkurat dette.

Haha - nå lo jeg!
Jeg ser for meg at om du velger trench uten belte og uten dobbeltspent knepping OG i tillegg en annen farge en beige, så er du inne på noe.

Gammel 02-05-12, 12:11   #37
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sikre seg? Hva mener du?

Jeg mener akkurat det jeg sier. Jeg ser ikke hvilket snitt som kler min figur, så jeg lurer vel på hvordan jeg kan finne ut det?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 12:14   #38
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg mener akkurat det jeg sier. Jeg ser ikke hvilket snitt som kler min figur, så jeg lurer vel på hvordan jeg kan finne ut det?

Nå vet jeg jo ikke noe om figuren din, men jeg tror at den nederste som Salt viser, tror jeg funker som fjell til mange figurer.

Gammel 02-05-12, 13:30   #39
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Denne kunne kanskje funke. Problemet mitt er å vite hvilken størrelse jeg skal bestille. Jeg bruker alt mellom 44-50 avhengig av modell. Jeg er stor overalt, men har vel en slags timeglassfasong. Det er som regel over pupper og hofte det blir trangest. Noen som kan tippe litt for meg?

Jeg bestilte den og sendte den tilbake. Den var stor i størrelsen, 44 var altfor stort for meg, den svarte heller til 46. Jeg er vel ca. 103 cm rundt brystet, men jeg hadde minst 10 cm å gå på her. Den er veldig romslig over hoftene, så dem trenger du ikke tenke på.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 13:41   #40
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bor i beige trench og liker bedre dobbelspent enn enkelspent. Jeg er stor og ganske bulkete på midten, og "dobbelspent" gjør at det ikke blir gliper like lett til innertøyet. Mulig det får meg til å se tjukkere ut, men JEG syns det kler meg men så liker jeg Gadget-looken også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:39.