|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Parkering i Bergen på lørdagJeg vil også tro at Bystasjonen er det beste valget desverre. Kloster er ofte fult. I dag når jeg var der var det 6 plasser ledig, det er ikke noe bedre på en sånn dag akkurat. Bystasjonen er god, og om du ser den er full så kan du kjøre videre til Grieg, om den er full så kan du jo gjøre videre til bryggen uten å måtte snu eller stoppe overhode. Det er jo noen parkeringer på sas bryggen og ute ved koengen. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Parkering i Bergen på lørdagSist vi skulle til byn i 13 tiden da det var et arrangement, husker ikke hvilket, ble vi stående i kø inn til bystasjonen i 10 minutter minst. Jeg ville kanskje også satset på buss.
|
|
|
#23 |
|
Søt og rar
|
Sv: Parkering i Bergen på lørdagVi pleier å få plass på Bystasjonen på 17. mai, kapasiteten der er veldig stor. Rosenkrantz har nesten ikke plasser (og dessuten spyr barna på toppen
|
|
|
#24 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Parkering i Bergen på lørdagTakk for alle tips.
|
|
|
#25 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Parkering i Bergen på lørdagVær obs på at Vestkanten er stengt for innkjøring på ene siden. Det er dog ikke noe problem, egentlig.
|
![]() |
|
|