|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Syng!Jeg er så rørt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#24 |
|
I endring
|
Sv: Syng!Trond Blattmann er en vannvittig sterk mann, tenk å være så rak i ryggen og klar i stemmen. Tenk å være stemmen utad til alle som har opplevde det samme som han den grusomme 22.juli.
|
|
|
#25 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Syng!Jeg er så glad for at folk slutter opp om slik i tusenvis. Det gir meg håp for menneskeheten.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#29 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Syng!Jeg er hjemme med sykt barn, og sang med foran TV. For meg blir dette et lyspunkt i en ellers tung tid med rettsaken. For mine barn, som bare ved å bli født representerer det ABB kjemper mot, gir det meg håp for framtida deres.
|
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Syng!Vi så direktesendingen fra youngstorget her på jobben, et utrolig flott skue. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Syng!Dette var rørende! Jeg fulgte sendingen på NRK med klump i halsen og tårer i øynene. Tenkte å synge, men klarte ikke. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Syng!Jeg får gåsehud, på en bra måte. Dette var rørende vakkert.
|
|
|
|
#34 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Syng!
Enig. Jeg traff akkurat på en kollega som syntes det var krampeaktig, og jeg kjenner jeg er glad jeg klarer å legge kynismen på hylla. Det var rørende og flott, og jeg synes det er fantastisk at folk søker sammen for å føle fellesskap og uttrykke hva som betyr noe for dem.
|
|
|
#37 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Syng!Vidunderlig.
|
|
|
#38 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Syng!
Jepp, det tenker jeg også. Dette handler ikke om ham. Jeg tror mange hadde behov for å gjøre noe samlende nå, og denne anledningen passet utmerket til å vise at vi ikke har glemt hva som er viktig.
|
|
|
#39 |
|
|
Sv: Syng!Jeg kom meg ikke til Youngstorget, men sang med gode kolleger. Det var fantastisk fint. Gleder meg til å se flere bilder av det på tv i kveld, fikk bare glimt i dag. Jeg synes det er så bra og fint at jeg er nærmest permanent rørt i dag. Tror det blir en tur innom Tinghuset for å se på blomstene snart, ja.
|
|
|
|
#40 |
|
|
Sv: Syng!Jeg var på torget i trondheim i dag. Sang og felte en tåre fordi jeg ble så rørt og så på de fine AUFerne som stod ved siden av meg med sine Utøyabånd fremdeles rundt håndleddet. En jeg kjenner som sitter på tinghuset idag uttalte at det er er godt og rørende å se at man ikke er alene selv om det føles sånn av og til. Akkurat derfor synes jeg det er fint at vi samles og viser støtte. |
|
|
|
![]() |
|
|