|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Jagerfly lavt over byen
Ok, det har jeg vel lest en gang ja.
|
|
|
|
#23 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jagerfly lavt over byenVi bor rett ved en militær flyplass og det hender de er ut og øver men ikke ofte. Man hører de bra ja.
|
|
|
#24 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Jagerfly lavt over byenJeg har tilbrakt alle mine barndoms- ungdoms og ung voksen somre på ei øy, som tilfeldigvis ligger midt i øvelseskjøringsruta til F16 fra Ørlandet. De kom alltid minst 2 i slengen, og de fløy så lavt at jeg følte for å kaste meg ned på bakken da de kom. Steike hvor det drønna over hodene på oss. Men hver gang ble jeg stående å se etter dem og tenke "kult!"
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jagerfly lavt over byenHeller noe man bør snakke om for senere hvis det skulle være noe enn å klage.
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://kjeller2012.no/
|
|
|
#29 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Jagerfly lavt over byenJeg ble stående på rødt lys ved Kjeller flyplass når ett jagerfly tok av, jeg trodde bilen skulle blåses av veien. Og når de drar over boligfeltet her rister det i glass-skapene. Men hva får man gjort? Jeg tror det er minimalt.
|
|
|
#30 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jagerfly lavt over byenAi, mye som skjer på Kjeller ja. Synd det er så langt unna.
|
|
|
#31 |
|
~~~~~~~
|
Kjeller Flyplass har 100 års jubileum og dette feires søndag 3. juni med "Flydagen 2012". Det er satt av mye midler til denne dagen og det skal markeres skikkelig.
|
|
|
#32 |
|
Bondesjakk(matt!?)
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
Sv: Jagerfly lavt over byenVi bor også i by, tett på flyplass, så dette har jeg opplevd noen ganger. Barna er fremdeles så små, at de ikke forbinder jagerfly med krig, men jeg har det ikke så godt med jagerfly selv... Da jeg var lita var det en del militærøvelser i området der hvor vi bodde. Det har satt et evig støkk i meg, så jeg blir faktisk ganske nervøs når det kommer jagerfly eller militærkjøretøy i kolonne på veiene. Når luftsirena går har jeg mest lyst til å hente ungene i barnehagen... Jeg tror mitt problem kommer av at mine foreldre ikke informerte meg særlig godt da jeg var lita, samt at min mor også ble nervøs under øvelsene (har hun fortalt i ettertid). |
|
|
|
![]() |
|
|