|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
I mål
|
![]() Sv: Bursdag på Gigagøy o.l.
Nei, 20 minutter. Men det var på en lørdag, så jeg ventet på Triaden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Bursdag på Gigagøy o.l.Jeg var med Lille Ville i bursdag på Gigagøy i fjor. Da var inngang for én voksen pr barn inkludert i bursdagsfeiringen, men det var tre- og fireåringer. Må innrømme at jeg heller ikke er så glad i slike bursdager, særlig fordi de var så små de første gangene at jeg følte jeg måtte følge med hele tiden. Sist var det Hoppeloppeland på fredag ettermiddag, og da var det færre barn der og mer levelig.
![]() |
#23 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Bursdag på Gigagøy o.l.Det er veldig fint å gå tur rundt Langvann (parker på Metro og gå over brua), etter at dei la til rette for det i fjor vår. Elles kan du køyre til Ellingsrud og gå innover mot Mariholtet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bursdag på Gigagøy o.l.Kommer du fra Jessheim? I såfall tar det ikke 40 minutter, nei. Mer 25, tenker jeg. Jeg hadde tatt en tur på Egon og hatt med en bok.
![]() |
#25 |
Yes, we can!!
|
Men så hyggelig! Det er jo en gyllen anledning til en-til-en-tid med fjortisen! På kafé eller på tur!
![]() |
#26 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Bursdag på Gigagøy o.l.Nei, 40 minutter er kanskje å ta i. Jeg jobber ikke så langt unna, og er vant med å sitte i kø.
![]() |
#28 |
Librocubicularist
|
Det er grusveg frå Ellingsrud. Og veldig fint rundt Langvann. Men det er nok best å parkere ved Metro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Det kommer seg
![]() Sv: Bursdag på Gigagøy o.l.Snuppa har visst kamp i Eidsvoll kl 11.40. Rekker visst ikke å være med jeg.
![]() |
#30 |
-
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Peppes har åpent på søndagene fra kl 15-20.30, selv om den ligger på senteret altså. Den har egen inngang mot plassen mellom metro og kulturhuset.
Nei, hvorfor det? Ved rådhuset og Kjenn bad/skole er det da også muligheter for å parkere. Hvis hun er kjent der mener jeg, så er vel det like greit? På metro må man forresten huske å trekke parkeringslapp. 3 timer gratis parkering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Librocubicularist
|
Åh, eg prøvde å få tak i mat der ein søndag, men det var vanskeleg. Greit å vite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Det kommer seg
![]() Sv: Bursdag på Gigagøy o.l.Videregående på Kjenn? Er det ikke bare ungdomsskole og rådhus som ligger der? Og en tennishall eller noe? Videregående ligger jo på andre siden av veien oppe ved sykehuset.
![]() |
#33 |
Librocubicularist
|
Det er ein heilt ny vidaregåande som ligg mellom Kjenn skole og vegen, Mailand Vgs. For eit par år sidan sette dei opp stopp forbudt og parkering forbudt i alle småvegane rundt der, og skilt om privat parkering ved Kjenn og Solheim skule, fordi brannbilane ikkje kom fram til skulane i russetida. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Det kommer seg
![]() Sv: Bursdag på Gigagøy o.l.Aha. Takk for oppklaring!
![]() |
#35 |
-
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Librocubicularist
|
Slik smågodtkiosk hadde vi der vi budde også. Stakkars folk, ja. (Nå fekk eg lyst på orange krokodiller). |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Librocubicularist
|
Då er du nærmare enn meg, for eg kan ikkje løpe ut og sjekke. Men eg jobber i nærleiken (derav forsøkt å finne mat ein annan plass enn på macdonalds ein søndag, utan vidare hell). |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
-
Tar meg 10 minutter bort til Kjenn tenker jeg, på beina i gangtempo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Librocubicularist
|
Eg som endte opp med pølse på Esso... Nå prøver eg unngå søndager på jobb, sånn til vanleg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|