|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor spiser vi i dyreparken?Som sagt, vi spiste på Sjørøvergrillen og der var maten (grillbuffeten) god. Men vi spiste også, eller forsøkte å spise, på Sørlandsbrygga, og det var ikke bra. Absolutt ikke. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor spiser vi i dyreparken?Kjører dere bil? |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor spiser vi i dyreparken?Vi skal ha med oss kjølebag med mat når vi skal dit i sommer. Det eneste jeg lurer på er om det finnes egne områder der man kan spise medbragt, og om det på noen av disse kanskje også er mulig å fyre opp en grill. Jeg vet det er flere parker som har griller man kan tenne opp selv, dersom man vil lage seg noe varmt. Noen som vet?
|
|
|
|
#25 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hvor spiser vi i dyreparken?Der er masse fine steder å ta spisepauser. Og det er mulig å låne små vogner om man har med seg kjølebag. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Hvor spiser vi i dyreparken?Det låter jo som en god ide å låne vogn. Er det greit å få tak i slike selv om man ikke er førstemann inn porten når de åpner, eller er dette noe man må være veldig tidlig ute for å få tak i?
|
|
|
|
#27 |
|
Kakemonster
|
Sv: Hvor spiser vi i dyreparken?Vi prøvde oss på et buffet-sted i nærheten av Kjuttaviga i sommer, det gjør vi nok ikke igjen. Ellers har det blitt burger på Lars på Brygga, blant annet salmalaksburgeren er helt ok, men ikke så mye mer.. Til sommeren tenker jeg vi får satse på endel medbrakt.
|
|
|
|
#28 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor spiser vi i dyreparken?Jeg vil anbefale å bestille bord på middagsbufféten til Rica Dyreparken Hotell (Noas Ark). Det er jo rett utenfor den nye hovedinngangen, og de har nydelig mat, og en ok barnebuffét. Vi spiste der sist i påsken, og det er f eks. en ekstra fordel at barna kan gå til lekerommet etterpå, mens vi voksne fremdeles sitter ved bordet.
|
|
|
|
#29 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hvor spiser vi i dyreparken?Bufeen på Noahs Ark er god, ja. Ellers liker jeg kompene på kutoppen, men det er vel det eneste av maten jeg har spist i dyreparken jeg har vært fornøyd med.
|
|
|
#30 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvor spiser vi i dyreparken?Jeg syns både den "meksikanske" buffeten og den "afrikanske" var virkelig dårlige og ufreshe greier, og pizzaen er bensinstasjonpizza til restaurantpris. Kan ikke fatte at ikke den store parken kan klare å servere noe bedre. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hvor spiser vi i dyreparken?En får leid både rullestol og vogner til å trekke etter seg - men vær ute i god tid for sistnevnte!
|
![]() |
|
|