|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Incoming newbie!Rent forøvrig kan du annse deg selv om ordentlig ønsket velkommen til FP, vi har begynt å fjase i tråden din.
|
|
|
#2 |
|
Off with their heads!!
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
![]() |
Sv: Incoming newbie!Weee! Fjas så mye dere vil; men du Kitty; hvilken tråd er det jeg bør lese? Finner ikke? Link? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Incoming newbie!
Ligger link i innlegget. Bare trykke på "nykommertråden" så kommer du rett til den.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Incoming newbie!Jeg husker enda da de fikset på avataren til Sitron. Jeg tror ikke de tør yppe med Dragen. |
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Incoming newbie!PåskeHeksa er kult. Da kan vi forkorte deg til pH når vi blir kjent. Det er perfekt her altså. |
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Incoming newbie!Send om til Skilpadda, hp eller dm du, så bytter de for deg når de er innom. |
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Incoming newbie!Hvor mange prikker om nicket fikk du? De må sladre hvis de var røde, ja? |
|
|
|
#9 |
|
Off with their heads!!
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
![]() |
Sv: Incoming newbie!Prikker? Heh? *Lese regler igjen* |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bedreviter
|
"Prikker" er tilbakemeldinger man får på innlegg. Disse kan man se nederst i kontrollpanelet. Jeg skal gi deg en så du ser hvordan de ser ut. Grønne prikker er positive, røde er negative. Du får også poeng for prikkene du samler, som etterhver vil gi deg tilgang til lukkede deler av forumet. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bedreviter
|
Sv: Incoming newbie!Velkommen! Du høres ut som et potensielt bra bekjentskap. Jeg håper du vil trives her. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bedreviter
|
Sv: Incoming newbie!Tsk, tsk. Det er da i så fall et sterkt sesongorientert problem. Ja, med mindre Påska har planer om å gå for kalenderrelaterte nick, og være PinseDragen, JonsokDragen, AdventsDragen og resten av kalenderen attpå. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Incoming newbie!Vet du, når man bommer på øer og leser de som oer i stedet så blir setinger veldig annerledes.
|
|
|
#18 |
|
Bedreviter
|
Pøsj, det er jo da det begynner å bli gøy. Det er jo ikke som om Kitty ikke er i stand til å skrive sine egne sarkasmer heller. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
This is normal!
|
For sent.
|