|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Sommerens badetøyHVordan er dette med gravidmage og sol igjen? Er det lurt å dekke den til litt med tankini i stedet for bikini? Skal være en uke i Italia i sommer og da blir det bading og strandliv. Gleder meg! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Sommerens badetøy
Du skal ikke bli overopphetet i hverken bikini eller annet. |
|
|
|
#3 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerens badetøyJeg kjøpte meg et pent sett, både bikini og badedrakt på Bravissimo i fjor i turkis, men jeg har også veldig lyst på denne:
|
|
|
#4 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Sommerens badetøyJeg har fortsatt min elskede badedrakt fra Boden - den har samme mønsteret som Amalfikjolen, i fargen lilla. Jeg har også en "svømmebadedrakt" fra Tyr, og en brun H&M-bikini jeg aldri bruker. Klarer meg nok i år også.
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Sommerens badetøyJeg er ikke så god på varme så det regulerer seg vel selv tenker jeg. Er det kanskje det at man er mer utsatt for pigmentflekker når man er gravid? Men det gjelder vel hele kroppen og ikke bare magen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerens badetøyJeg har sett en fin i litt sånn heklet stil fra O'neill jeg har lyst på, bare synd jeg bare har sett den på bilde en gang, og hverken i butikk eller på nett... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerens badetøyJeg forelsket meg helt i en lilla med hvite prikker, men de har ikke overdelen i min størrelse!
|
|
|
#12 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Sommerens badetøy
Nå synes jeg du er i overkant negativ. Jeg forestiller meg at jeg hadde kledd en sånn bikini og styling med min vinterbleke (helårs- sådan) hud med føflekker og alt. Men jeg hadde nok trengt litt mer padding/støtte foran.
|
|
|
#13 |
|
Fortynnet
|
Sv: Sommerens badetøyJeg mente absolutt ikke at man ikke kan være blek eller ha føflekker i bikini. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Trøtt
|
Sv: Sommerens badetøyJeg gikk litt amok på ebay i fjor høst, og har "noen" bikinier fra i fjor som vil klare seg i år også. Favorittene er fra Freya og Panache. Jeg har bl.a. den samme som Allium sin i mørk og lys lilla. Har også denne, Black Russian fra Freya med swarovskikrystaller:
|
|
|
#16 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Sommerens badetøyJeg har 2 stk bikinier liggende allerede, ganske fine i grunn. Dog ubrukte.
|
|
|
#18 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerens badetøyTrur eg må henge her litt...
|
![]() |
|
|