Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har noen en seng/madrass/sofa til supersøt amerikansk jente?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-12, 21:05   #21
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har noen en seng/madrass/sofa til supersøt amerikansk jente?

Arg, hadde jeg bare hatt en ekstra seng så skulle hun ha fått sett Bergen!
Det er jo nesten et must når man først er i Norge.

Gammel 29-03-12, 21:06   #22
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Mulig jeg kan dekke Kristiansand, om det kan være aktuelt. Kommer litt an på tidsrom bare!

Gammel 29-03-12, 22:29   #23
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Har sagt det før, hun kan godt sove her, men kanskje lite aktuelt siden jeg ikke bor veldig langt unna deg.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 23:01   #24
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis hun føler for å reise helt til slutten av jernbanelinja tror jeg nok vi kan stille med hus- og hjerterom i Bodø, litt avhengig av når det blir (tror ikke jeg har kapasitet akkurat i den verste eksamensperioden, fra slutten av mai til 22. juni). I så fall kan det nok hende at engelsklærer-Stompa spør pent om hun kan tenke seg å komme på besøk i en engelskklasse, da ...

Gammel 29-03-12, 23:23   #25
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Hvor: Midt i landet
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Hun er velkommen hos oss også, ca 30 mil nord for Trondheim, vakre sør helgeland! Ikke sånn veldig nært toglinja, men vi har da venner som kjører langtransport :-)

Gammel 29-03-12, 23:47   #26
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis hun kan tenke seg et lengre opphold i Trondheim kan hun få komme til meg også. Hun kan få være meg meg på jobb og treffe norske ungdommer hvis aktuelt.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 07:40   #27
Prøvende
Ingen skravlebøtte

Prøvende sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Prøvende er litt kulPrøvende er litt kul
Standard

Helt utrolig hvor mange gjestmilde folk det er på FP Håper jenta får en uforglemmelig tur

:grouphug:

*Redistrerer at Osloområdet er dekket*

Gammel 30-03-12, 12:50   #28
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg rett og slett elsker FP!

Bor i Oslo, har husrom!

Gammel 30-03-12, 13:07   #29
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er helt utrolig hvor gjestfrie FP-folk er!

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 13:14   #30
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser for meg at hun får den norgesturneen nå.

Forresten ser jeg at vi er flere fra Nordens Paris som leser tråden nå, så vi skulle vel klare å gi henne et opphold i midnattsolens rike. Hun kan løpe Midnight Sun Marathon her.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 13:29   #31
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har ledig seng i Tromsø.

Gammel 30-03-12, 14:30   #32
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine FP! Hun kan jo få en helt fantastisk tur på denne måten. Jeg i samme fylke som dere, Acsa bare på den andre siden av hovedstaden, så det er vel ikke så veldig aktuelt med besøk hos oss.
Tenk så fint hvis hun hadde skrevet blogg fra reisen sin rundt til alle gjestfrie FP-er, slik at vi kunne følge med, alle sammen.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 15:12   #33
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har jevnaldrende jente i Tromsø som kan ta seg litt av henne her, vise henne rundt på Kulturskolen, treffe andre musikk/dans/drama elever og slikt

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:12.