|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Weeeee
|
![]() Sv: Har noen en seng/madrass/sofa til supersøt amerikansk jente?Arg, hadde jeg bare hatt en ekstra seng så skulle hun ha fått sett Bergen!
![]() |
#22 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Har noen en seng/madrass/sofa til supersøt amerikansk jente?Mulig jeg kan dekke Kristiansand, om det kan være aktuelt. Kommer litt an på tidsrom bare!
![]() |
#24 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen en seng/madrass/sofa til supersøt amerikansk jente?Hvis hun føler for å reise helt til slutten av jernbanelinja tror jeg nok vi kan stille med hus- og hjerterom i Bodø, litt avhengig av når det blir (tror ikke jeg har kapasitet akkurat i den verste eksamensperioden, fra slutten av mai til 22. juni). I så fall kan det nok hende at engelsklærer-Stompa spør pent om hun kan tenke seg å komme på besøk i en engelskklasse, da ...
![]() |
#25 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen en seng/madrass/sofa til supersøt amerikansk jente?Hun er velkommen hos oss også, ca 30 mil nord for Trondheim, vakre sør helgeland! Ikke sånn veldig nært toglinja, men vi har da venner som kjører langtransport :-)
![]() |
#26 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen en seng/madrass/sofa til supersøt amerikansk jente?Hvis hun kan tenke seg et lengre opphold i Trondheim kan hun få komme til meg også. Hun kan få være meg meg på jobb og treffe norske ungdommer hvis aktuelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Ingen skravlebøtte
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen en seng/madrass/sofa til supersøt amerikansk jente?Helt utrolig hvor mange gjestmilde folk det er på FP
![]() |
#28 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen en seng/madrass/sofa til supersøt amerikansk jente?Jeg rett og slett elsker FP!
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har noen en seng/madrass/sofa til supersøt amerikansk jente?Det er helt utrolig hvor gjestfrie FP-folk er! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
heimføing
|
![]() Sv: Har noen en seng/madrass/sofa til supersøt amerikansk jente?Ser for meg at hun får den norgesturneen nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Har noen en seng/madrass/sofa til supersøt amerikansk jente?Jeg har ledig seng i Tromsø.
![]() |
#32 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Har noen en seng/madrass/sofa til supersøt amerikansk jente?Fine FP!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Har noen en seng/madrass/sofa til supersøt amerikansk jente?Jeg har jevnaldrende jente i Tromsø som kan ta seg litt av henne her, vise henne rundt på Kulturskolen, treffe andre musikk/dans/drama elever og slikt
![]() |
![]() |
|
|