Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan style seg slik?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-12, 13:19   #21
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan style seg slik?

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Så fin du er!! Akkurat sånn er det jeg mener.

Men rettetang til å krølle med?

Takk!

Hun bare vrir på rettetangen slik at det blir krøller av det. Det ser kjempelett ut, men jeg har prøvd selv, og får det ikke til. Dessverre.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 13:21   #22
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Så fin du er!! Akkurat sånn er det jeg mener.

Jepp, går kjemperaskt. Jeg bruker 10 min på mitt hår.

Og du var veldig fin Xian!

Gammel 16-03-12, 13:24   #23
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp:

(Kilde: youtube.com)

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 15:01   #24
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Fløyel: Orker du finne frem merke og nummer/navn på den tanga?

Måtte bare komme meg hjem først.

Den heter Remington CI95 - Pearl Wand

http://no.remington-europe.com/women...wand-ci95.html

Sitat:

Luxury Pearl Ceramic with real pearl coating for even heat across the barrel whilst styling
Conical barrel shape for beautiful curls
Digital LCD display 130�C to 210�C
Fast heat up in 30 seconds
Auto shut off after 60 minutes
Temperature key lock to prevent accidental temperature changing
Cool tip
World wide voltage
3m salon length swivel cord
Heat proof pouch
Protective glove

Gammel 16-03-12, 15:22   #25
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rettetang er fantastisk til å krølle håret med.

Gammel 16-03-12, 17:15   #26
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Hun har rettetangkrøller ja. Jeg synes rettetang gir finere krøller enn krølltang som ofte ser litt permanentaktig ut. Dessuten er det enkeltpenkelt. Jeg hadde sånn sveis hver dag da jeg jobbet i klesbutikk Way Back

Varmebeskyttende spray/middel, rettetangkrøller, mengder med hard hold hårspray. Det finnes også noen varmebeskyttende gelegreier som gir veldig glanset hår.

Gammel 16-03-12, 17:19   #27
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk fin på håret, Xian!

Gammel 16-03-12, 17:37   #28
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Litt skivebom.
Men fikk du ikke byttet den?

Jeg gjorde ikke noe forsøk. Kjekt å ha.

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Nydelig!

Gammel 16-03-12, 20:02   #29
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Måtte bare komme meg hjem først.

Den heter Remington CI95 - Pearl Wand

http://no.remington-europe.com/women...wand-ci95.html

Det er den femtenåringen har.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 17:17   #30
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bumper tråden, for jeg er lei av å bruke en gammeldags krølltang hvor krøllene sklir ut etter en halv time. Jeg kan ikke bruke glattejern for å lage krøller, har prøvd og niks. Jeg har ikke teknikken.

Nei, jeg skal ikke se ut som ei prinsesse, men min datter skal. Jeg skal kjøpe Magic wand, Pearl wand eller noe lignende. Men hvilke butikker selger disse? Jeg har prøvd å søke på Elkjøp og Clas Ohlsson. Jeg vil ikke ha stylingjern som blåser varm luft eller et slikt som klemmer sammen som krølltang. Et slikt som man snurrer håret rundt og holder på med en finger vil jeg ha.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 17:34   #31
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Bumper tråden, for jeg er lei av å bruke en gammeldags krølltang hvor krøllene sklir ut etter en halv time. Jeg kan ikke bruke glattejern for å lage krøller, har prøvd og niks. Jeg har ikke teknikken.

Nei, jeg skal ikke se ut som ei prinsesse, men min datter skal. Jeg skal kjøpe Magic wand, Pearl wand eller noe lignende. Men hvilke butikker selger disse? Jeg har prøvd å søke på Elkjøp og Clas Ohlsson. Jeg vil ikke ha stylingjern som blåser varm luft eller et slikt som klemmer sammen som krølltang. Et slikt som man snurrer håret rundt og holder på med en finger vil jeg ha.

Sjekk www.feelunique.com . Har handlet mye derfra, veldig fornøyd. De betaler tilbake moms/toll. Ofte bedre priser enn i Norge.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 17:39   #32
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Sjekk www.feelunique.com . Har handlet mye derfra, veldig fornøyd. De betaler tilbake moms/toll. Ofte bedre priser enn i Norge.

Takk, men hvis jeg vil kjøpe den i morgen, i Trondheim?

Gammel 13-04-12, 17:41   #33
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Remington Pearl Pro

Remington krølltang

Gammel 13-04-12, 17:43   #34
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Remington Pearl Pro

Remington krølltang

Der ja!

Gammel 13-04-12, 17:45   #35
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Lefdal har butikker på Tiller og Lade. Løp og kjøp!
Anbefaler å legge inn som Collect@store. Så reserverer du varen hjemmefra, får et ordrenummer og kommer til butikken 2-48 timer etterpå og henter varene og betaler.

Gammel 13-04-12, 17:47   #36
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Lefdal har butikker på Tiller og Lade. Løp og kjøp!
Anbefaler å legge inn som Collect@store. Så reserverer du varen hjemmefra, får et ordrenummer og kommer til butikken 2-48 timer etterpå og henter varene og betaler.

Lade i morgen. Hadde tenkt å ta en etterlengtet tur på Living, jeg har jo ikke vært der ennå!

Gammel 14-04-12, 21:37   #37
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Standard

Har du fått kjøpt deg krølltang?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24.