|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Tolvåringen har skalljakke fra Skogstad, softshell fra Felleskjøpet (ganske tykk), men ellers tenker jeg han mangler en litt pen jakke... Og en tynnere softshell. Mulig jakkene fra i fjor fra Cubus virker, det er noe vindgreier. Sist redigert av Stjerneskuddet : 15-03-12 kl 14:11. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
I mål
|
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Storebror har en Reimajakke, en fleece og en softshell. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Lille: Po.P vindfleece, skalljakke fra Bergans, diverse ullgensere, tynne ulljakker, ullfleece. Ja, hun har visst flere å velge mellom, men alt er i bruk. Med unntak av skalljakken er alt i det minste brukt og arv.
|
|
|
#24 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?10åringen har en skalljakke fra Stormberg og en softshelljakke fra H&M. Og så har han en collagejakke i ull og hvite skinnermer som vi kjøpte da vi var i Paris.
|
|
|
|
#25 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Skalljakke av et eller annet slag.
|
|
|
#26 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Jeg har sånne varme unger som blir krakilske i feil klær, og de foretrekker visst softshell her stort sett. Så hvis jeg bare hadde husket hvor jeg la de i høst hadde ting vært enklere nå.
|
|
|
#27 |
|
|
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Vi har vanligvis windstopperfleece fra POP, men jeg synes årets var så stive. Vi kjøpte Bergans softshell istedenfor, og den er i bruk fra nå av. Myk og fin, gode strammemuligheter (selv om vi måtte kjøpe str 8 år til blodpris!). |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Mine foretrekker også stort sett det tanta og onkelen hadde i fjor. *arvetøy her også*
|
|
|
#29 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Vårens jakkeutvalg for seksåringen:
|
|
|
|
#30 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Ungene mine liker ikke skalljakker. De påstår at de er for stive.
|
|
|
|
#31 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Til våren har vi skalljakke fra HH, og en Linus i svingen-fleece som jeg tror passer enda. Og så sikler jeg litt på anorakken til Vossatassar
|
|
|
#32 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Vi har en haug... Både arvejakker og kjøpte, i år har vi fra Lindex, Cubus, Mini A Ture etc. Som regel har vi hatt en Noa Noa til Storesøster, men i år ble det Mini A Ture. (kjøpt brukt)
|
|
|
#33 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Mine har som regel to leke/skole-jakker, slik at de kan bytte på. Så har de en jakke til pent. (Bursdager, byen osv.) Samt et lass med fleecegensere, med og uten vindstoppere.
|
|
|
|
#34 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Vi har nok også litt forskjellig |
|
|
|
|
|
#35 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Egentlig orker jeg ikke tenke på hvor mange jakker snuppa har. Hun er svært glad i klær og det vet alle, så det shoppes til henne både sent og tidlig. Klesskapet hennes er langt fullere enn mitt, og hennes klær tar enkeltvis veldig mye mindre plass enn mine klær gjør.
|
|
|
|
#37 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Lillebror har en skalljakke fra PoP som jeg kjøpte i fjor høst. Den var så stor i str at den ikke ble brukt. Men nå passer den fint, tror jeg. Ellers har han en arvet vindtett jakke fra Gant etter storebror.
|
|
|
#38 |
|
audio, video, disco
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?
Her også.
|
|
|
#39 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Jeg kjøpte nettopp en shoftshell jakke til minstemann. Eldste har en Bergans alværsjakke som nok holder til høsten.
|
|
|
|
#40 |
|
Jordbærpiken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Jeg har kjøpt en Pop vårjakke til snuppa (+ vindstopperfleece) + en Wheat kåpe som puster, har vannsøyle på 8000 og i tillegg er pen. |
|
|
|
![]() |
|
|