|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Både mannen og jeg skal jobbe, men det blir påskekrim, påskeeggjakt og påskeskiturer. Og enorme mengder med påskegodt. Håper jeg kommer meg til fjells og at det er mye/nok snø slik at jeg får minimum en lang skitur. Gjerne med Knøtteliten i pulk.
|
|
|
#23 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Hyttepåske ved sjøen. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi skal være hjemme og jeg og vesla har fri hele påskeuka. Mannen må jobbe mandag og tirsdag. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Her er også påsken en stor ting. Jeg er vant med p lage påskemiddag til mann, barn og min mams, men i år er mamsen i USA i påsken så middagen får vi ta før hun reiser.
|
|
|
#27 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi skal være hjemme. Jeg håper å kunne avspasere iallefall en av dagene. Vi har ingen spesielle tradisjoner, men ungene skal få påskeegg. Jeg har planer om å se på krim på tv. Ellers så håper jeg det blir litt bra vær sånn at vi kan dra litt på tur, og kanskje grille litt pølser og sånn.
|
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi skal til Sørlandet. Der blir det turer i dyreparken, påskeegg, sikkert litt lesing, lek i hagen for barna og påskekrim for oss voksne. Ekstra koselig blir det at min bror og hans familie også kommer, så får kusinene og fetter lekt sammen igjen.
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Være hjemme tenker jeg. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Jeg vil helst ha noen dager med hytte, skitur, peiskos, marsipan, krim og påskelabyrinten på radio. Så det ligger an til en tur til mamma og onkels hytte. Det blir nok koselig. Eneste aberet er at det er 6 timer å kjøre dit.
|
|
|
#32 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?I fjor hadde vi en todagers i Dyreparken, med overnatting på Noas Ark. Vi storkoste oss, og påskeværet i fjor var jo fantastisk. Vi satser på en gjentakelse i år, om vi bare kan finne noen å reise sammen med.
|
|
|
|
#33 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?
Ja, i fjor var det fantastisk i Kr.sand. Vi satser også det på det samme i år.
|
|
|
#34 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Stort sett hjemmepåske med få planer. En overnatting hos farmor på landet blir det nok i år også, og en tradisjonell påskemiddag med lam. Til oss kommer påsketippen med litt godteri og en gave som den legger fra seg i en gammel sko foran peisen.
|
|
|
|
#35 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Egentlig skal vi til svigermor, dvs veksle mellom henne og svigerfar, vi bor altlid hos henne av praktiske årsaker (svigerfar har to nye barn på alder med våre, så det er kjekt å besøke ham, men altså ikke egentlig så mange ledige rom...)
|
|
|
#37 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?I år har vi leid leilighet på Hafjell første del av påsken. Midt i skibakken og snøgaranti. Da er det ski, påskekrim og påskeegg som blir hovedtingene. Siste del av påsken er vi hjemme, får muligens besøk av svigermor.
|
|
|
#39 |
|
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?I påsken blir det jobb åtte dager til ende.
|
|
|
|
#40 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi skal på hytta i påska. Vi har hytte midt i skogen sørøst i landet som vi bruker mest vår, sommer og høst. Så vi er glade for at snøen nå er borte.
|
|
![]() |
|
|