Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ny buksetråd

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-12, 19:15   #21
2ne
Superaktiv

2ne sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ny buksetråd

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Jeg syns NovaStar-buksene ser så fine ut, vil de bli for bomsete for en slank og hofteløs gutt, noen som vet?
(ikke meningen å kuppe tråden din, Chablis)

Tja de er jo litt vide da, men vil ikke kalle de bomsete, buksene sitter perfekt på min pinne gutt, men de er store i str. De han bruker nå er str. 120, og han er vel ca 132cm tenker jeg. De har strikk til å stramme inn i livet, inni den jersey bretten, og pga det jersey stoffet oppe og nede kan man bruke de veldig lenge. Digger egentlig de buksene, ser kule ut og er veldig god kvalitet. Tror jammen jeg må bestille noen, hehe

Gammel 07-03-12, 19:49   #22
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Bare Barn har vel Fransa i alle fall.

Gammel 21-03-12, 08:55   #23
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Drar denne opp igjen , jeg trenger noen som er slitesterke også,han har fått hull i 4 bukser siden jul.
Den siste var brukt 4 ganger.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 21:54   #24
millact

millact sin avatar

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Det er gutter, det!

POP sine har vært slitesterke synes jeg.

Gammel 22-03-12, 19:24   #25
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Det er gutter, det!

POP sine har vært slitesterke synes jeg.

Tja , poden har aldri hatt hull i buksene før faktisk, stilongser har det blitt hull i men ikke buksene.
Irriterende. Han får ikke gå rundt i hullete bukser , skulle hatt en symaskin egentlgi så jeg kunne sydd på de-

Gammel 22-03-12, 21:32   #26
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Drar denne opp igjen , jeg trenger noen som er slitesterke også,han har fått hull i 4 bukser siden jul.
Den siste var brukt 4 ganger.

Høres ut som min 8 åring so jeg av og til har en mistanke om krabber rundt i skolegården.

De somhar fungert best og holder best på den tynne 8-åringen mi er slim-fit fra PoP, en slim fit fra HM (tror det er LOGG-bukse, eller Squin), samt slim fit fra Lindex. Den mørkeste vasken holder best.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 22:05   #27
millact

millact sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Tja , poden har aldri hatt hull i buksene før faktisk, stilongser har det blitt hull i men ikke buksene.
Irriterende. Han får ikke gå rundt i hullete bukser , skulle hatt en symaskin egentlgi så jeg kunne sydd på de-

Kjøp de strykelappene de har på H&M med ulike motiv på. De holder faktisk godt. Har hatt en periode der min eldste har fått hull på alt i fjor vår og høst og da lappet jeg med slike.

Gammel 23-03-12, 07:48   #28
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Høres ut som min 8 åring so jeg av og til har en mistanke om krabber rundt i skolegården.

De somhar fungert best og holder best på den tynne 8-åringen mi er slim-fit fra PoP, en slim fit fra HM (tror det er LOGG-bukse, eller Squin), samt slim fit fra Lindex. Den mørkeste vasken holder best.

Tror det er det poden gjør også, han krabber mye rundt med de lekebilene.
Takk for tips.

Gammel 29-03-12, 18:27   #29
2ne
Superaktiv

2ne sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kjøp de strykelappene de har på H&M med ulike motiv på. De holder faktisk godt. Har hatt en periode der min eldste har fått hull på alt i fjor vår og høst og da lappet jeg med slike.

Samme her, de er geniale

Gammel 29-03-12, 20:58   #30
millact

millact sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 2ne, her.

Samme her, de er geniale

Må handle inn nytt lager, for forleden brukte jeg de to siste, Toy Story merker.

Gammel 29-03-12, 21:30   #31
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men da slites det nytt hull over eller under strykelappen.... finnes bukser med kevlar på knærne, tro?

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 21:51   #32
millact

millact sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Men da slites det nytt hull over eller under strykelappen.... finnes bukser med kevlar på knærne, tro?

Ja, når jeg tenker etter opplevde jeg det i høst. Da gikk buksen i søppeldunken, var ikke mulig å lappe mer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:38.