|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ting man MÅ kjøpe i USAMine pupper passer ikke inn hos Victoria's secret. Omkretsene er for store i den cupen jeg bør ha (de mener den er riktig, men den sitter egentlig ikke hardt nok på de innerste hakene). Om du lytter på alle gode tips som m^2 og andre har gitt her på FP så kan ikke damene som jobber på VS hvordan BHer egentlig skal sitte, er min erfaring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Ting man MÅ kjøpe i USA
Det orket ikke vi heller. Vi gikk forbi flere dager på rad, like lang kø hver dag.
![]() |
#23 |
|
Man kan alltid bestille på nett til hotellet om man er der noen dager. Ulempen er bare at man bør gjøre det i forkant og da bør man bruke proxy-server for her i Europa så kommer man inn på den europeiske siden og ikke den amerikanske. I Miami var det aldri køer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting man MÅ kjøpe i USAJåleri som hudpleie og sminke. Hårprodukter - f.eks Sebastian. Undertøy. Sko fra Converse. Joggesko fra Nike. Bukser fra Levis. Herreklær fra Polo Ralph Lauren. Klær fra Tommy Hilfiger. Klær fra Gap til både barn og voksne. Velour kosedresser fra Juicy Couture. Klær fra Abercrombie & Fitch (favoritten til fjortisen min). Klokker fra Michael Kors. Lekre skinnvesker eller lommebøker fra MICHAEL Michael Kors og Marc by Marc Jacobs (dyrt, men billigere enn her hjemme). Cashmereskjerf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Peppy!
|
Huh. Det er bare noen dager siden, men allikevel husker jeg ikke akkurat hvor jeg gikk inn i butikken. Men det var nå et eller annet sted på vei fra Rockefeller Center til hotellet som lå mellom Fifth Av og Madison Av, 52nd. Men det er ikke vanskelig å finne de andre steder heller. Alle mulige sportsbutikker vil ha slike, helt sikkert. Jeg kjøpte Snow Goggles, i str XS. Om de var dyrere i større størrelser vet jeg ikke, men uansett en brøkdel av prisen her hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ting man MÅ kjøpe i USAJeg hadde nok handlet meg solbriller og vesker.
![]() |
#30 |
Medlem siden: Mar 2008
Nam nam. Nå er nok de gule kommet også, går jo mot påske, eller vent, nå er det Valentine's som gjelder der borte.
![]() |
#33 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Ting man MÅ kjøpe i USASolbriller og vesker er også billig ja.
![]() |
#34 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Ting man MÅ kjøpe i USAJeg liker godt klær fra Banana Republic, the Limited og Ann Taylor. Victoria's Secret må jeg også alltid innom samt Gap. Macy's har mye bra synes jeg.
![]() |
#35 |
keep on dreaming
![]() Sv: Ting man MÅ kjøpe i USADu kan handle en del på nett på forhånd også, og få det sendt til hotellet du bor på. Send i så fall mail til hotellet og avklar dette på forhånd. Har gjort det slik selv mange ganger, enkelte nettbutikker krever ekstra bekreftelser eller telefonkontakt e.l. for å fixe dette, men det løser seg alltid. Har aldri opplevd at vi ikke har fått det vi har bestillt og betalt for levert til hotellet i tide. Absolutt beste service har vi fått på www.saksfifthavenue.com .Eksklusivt og mye som er grisedyrt, men mye lekkert, jeg kjøpte både klokke og vesker derfra senest i sommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Audacious
|
Hvem sine pupper gjør egentlig det? Jeg var overrasket over det dårlige utvalget i størrelser, en ting er at de ikke har min størrelse, men jeg har vært der med flere venner i mer normale størrelser og ingen har funnet noe.
![]() |
#38 |
keep on dreaming
![]() Sv: Ting man MÅ kjøpe i USAMere jåleri; MAC-butikker er et must. Neglelakker fra Deborah Lippmann (mener at ihvertfall Bloomingdales fører) er rimeligere der enn her, det samme gjelder neglelakker fra Dior. På f.eks Macys får du kjøpt den fantastiske Naked-paletten (veldig fine øyeskygger) fra Urban Decay. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ting man MÅ kjøpe i USA*henger i tråder for å plukke opp tips til sommerens USA-tur og innser at baggasje-vekt er et must*
![]() |
|
|