|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Vi som elsker vårenHer er det IS overalt for tiden. Ikke noe snøgøy her nei. dessuten liker jeg ikke snø og vintersport. jeg lider meg ut med ungene så de får ake(når det er snø og ikke is) og ha det litt gøy.. men helst vil jeg gå i hi hver vinter... huden min smuldrer opp av kulden. jeg flasser i hodebunn og blir bleik og ekkel... jeg liker bedre VÅR og sommer.
![]() |
#2 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi som elsker våren
Selvfølgelig er det det! Å kry ned i sofaen en herlig vårkveld, med litt ekstra klær, et pledd og et deilig glass vin/øl. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
Jeg var faktisk ikke klar over det selv før. Jeg er blitt mer og mer bevisst på gleden ved hagearbeid de siste årene. Ellers gjelder det jo å finne sine ting som gir glede og inspirasjon, det trenger ikke handle om hage
Jeg tror det handler litt om tilgjengelighet, og hvor enkelt det er å dekke opp. Men med en terasse med en paviljong (på ønskelisten her) og en grill, i nærheten av kjøkkenet, får en utvidet rom. Der kan en spise både frokost, middag og kvelds. Lese avisen eller bare høre fuglene kvitre. Og en trenger jo ikke alltid grille. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi som elsker vårenJeg liker alle årstider, men synes at januar og februar kan være laaange, og formelig blomstrer når våren kommer. Jeg er også født om våren, og det sies at for oss betyr våren spesielt mye (uten at jeg skal ta fra våryrheten og gleden fra eventuelle sommer-, høst- og vinterbarn, altså |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Vi som elsker vårenVi har også is.
![]() |
#6 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Vi som elsker vårenVÅR??? HVOR??? :vil ha vår men den kommer nok ikke før rundt 17 mai kanskje om man er heldig, tiligere vår lengst opp i norge der jeg er fra en her midt på kartet
![]() |
#7 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Vi som elsker vårenHer er det snø i bøtter og spann, og våren kommer aldri før det nærmer seg mai. Heldigvis elsker jeg alle årstidene - også våren - etter at jeg gikk på veggen i fjor. Rett og slett ALT i livet er fantastisk når man kan leve igjen :-)))))
![]() |
#8 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi som elsker vårenÅååh,våren! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Vi som elsker vårenVåren føles uendelig langt unna når gradestokken nå kryper ned mot 20 blå. MEN jeg prøver å glede meg over at dagene blir lysere og lysere for hver dag som går. Og snart, snart så kommer våren også.
![]() |
#10 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Vi som elsker vårenJa, eg elskar våren høgast av alle årstidene, og gler meg masse. Då kan eg gå i skogen, (det kan eg no og, men berre i en eine skogen) og så kan me drikke ettermiddagskaffe på terrassen. Det er lykke
![]() |
#11 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi som elsker vårenJA, jeg er med. Våren betyr ny giv, lange fjellturer og endelig begynner jeg å leve igjen føler jeg! Elsker våren....ja jeg er vår-barn, sorry vinter.
![]() |
#12 |
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi som elsker vårenDen perfekte tråden for meg. Våre er min favoritt. Jeg kaller mars for en vårmåned. Jo, det kan komme mye snø enda, men gatene er som regel fri for is, og snøen smelter i sola. I går kunne jeg kjenne solen varme - bittelitt. Dessuten hørte jeg fulgekvitter sist søndag. Juhu! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lykkelig naiv
Jeg vet. Men men si det til de som fornekter våren. De påstår at mars - det er vintermåned. Det er da all snøen kommer. Hah. Men vi vet bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Vi som elsker vårenDet er foreløpig lite lys i vintertunnelen her, men siden kalenderen sier februar er vi definitivt på god vei.
![]() |
#16 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Vi som elsker vårenMars er vår. Jepp, for om våren ikke begynner før april, er jo juni også vår da, og september sommer?
![]() |
#17 |
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Vi som elsker vårenUte snør det lett, det er nesten 10 blå, og veldig lite tyder på at kong vinter skal slippe taket om noen ganske få uker. Her inne er det fyr på peisen, godt og varmt, og jeg koser meg glugg med frøkatalogene for årets blomsterfrø, og venter på at zimtrade skal åpne vårkatalogen sin så jeg kan sikle på det de har å by på før årets hagesesong setter inn. Gleder meg til våren!
![]() |
![]() |
#18 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Vi som elsker vårenGleder meg til februar er ferdig og lengter etter antydning av vår, som jeg håper det blir i mars. Var litt oppløftende å gå i byen i dag og se at de i skobutikken begynte å finne frem vårsko i hyllene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Lykkelig naiv
Vårsko |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Vi som elsker vårenEg er ein av dei som set ute i solstol ved null grader og sol. Innpakka i ull frå topp til tå, og trøkka ned i ein sovepose. Og soler meg på rein trass.
![]() |
|
|