Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Liten SUV

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-12, 10:02   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten SUV

Men jeg føler meg litt snytt.
Min venninne kjøpte seg ny bil, og den hadde integrert blomstervase! Enn det! Hun kjører rundt med en gekko-grønn boble med integrert vase, og der har hun en vakker Gerbera stående. Man kan bli forelsket av mindre.

Gammel 02-02-12, 10:06   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En annen kul ting med ASX'en er at jeg kan snakke med hun datadama i handsfreeopplegget.
Jeg prater minimalt med min mann, så det er ganske stas å holde samtaler med hun datadama.

"Who do you want to call?"
Kirsebær: Elsket venninne med integrert vase i bilen
"Did you say Eskil? Do you want to call Eskil?"
Kirsebær: Noooo!
Kirsebær: Ghost Busters!
"Did you say Ghost Busters? Do you want to call Ghost Busters?"
Kirsebær: Yes!
"Calling Ghost Busters"

Gammel 02-02-12, 10:13   #3
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Kirsebær: Elsket venninne med integrert vase i bilen
"Did you say Eskil? Do you want to call Eskil?"
Kirsebær: Noooo!
Kirsebær: Ghost Busters!
"Did you say Ghost Busters? Do you want to call Ghost Busters?"
Kirsebær: Yes!
"Calling Ghost Busters"

Har ellers ingenting i tråden å gjøre.

Gammel 02-02-12, 14:33   #4
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har også ASX, den var ment å være bil nr. 2, siden vi har en Ford Mondeo fra før og måtte ha en SUV for å komme opp til hytta uten å måtte bruke kjettinger halvparten av gangene vi skulle opp bakken når det var vinter. Vi er blitt positivt overrasket over hvor romslig den er, til tross for at det ikke er en spesielt stor bil. I fjor sommer dro vi på 1,5 ukes ferie i bilen og hadde ingen problemer med å få med oss alt av baggasje til alle fire. Begge ungene bruker beltestol, og jeg, med mine lange bein, har god plass i forsetet selv om det sitter en unge i beltestol i setet bak.

Gammel 02-02-12, 14:41   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Vi har også ASX, den var ment å være bil nr. 2, siden vi har en Ford Mondeo fra før og måtte ha en SUV for å komme opp til hytta uten å måtte bruke kjettinger halvparten av gangene vi skulle opp bakken når det var vinter. Vi er blitt positivt overrasket over hvor romslig den er, til tross for at det ikke er en spesielt stor bil. I fjor sommer dro vi på 1,5 ukes ferie i bilen og hadde ingen problemer med å få med oss alt av baggasje til alle fire. Begge ungene bruker beltestol, og jeg, med mine lange bein, har god plass i forsetet selv om det sitter en unge i beltestol i setet bak.

Snakker du med bluetoothdama innimellom også?

Gammel 02-02-12, 15:00   #6
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Snakker du med bluetoothdama innimellom også?

Nei, det har ikke falt meg inn at jeg kan gjøre, men jeg må jo nesten bare teste det ut neste gang, for det hørtes jo veldig festlig ut. Stort sett tar jeg bare i mot samtaler, og da er jeg veldig glad for at bilen er utstyrt med handsfree.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:43.