|
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Liten SUVMen jeg føler meg litt snytt.
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Liten SUVEn annen kul ting med ASX'en er at jeg kan snakke med hun datadama i handsfreeopplegget.
![]() |
#3 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liten SUV
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Liten SUVVi har også ASX, den var ment å være bil nr. 2, siden vi har en Ford Mondeo fra før og måtte ha en SUV for å komme opp til hytta uten å måtte bruke kjettinger halvparten av gangene vi skulle opp bakken når det var vinter. Vi er blitt positivt overrasket over hvor romslig den er, til tross for at det ikke er en spesielt stor bil. I fjor sommer dro vi på 1,5 ukes ferie i bilen og hadde ingen problemer med å få med oss alt av baggasje til alle fire. Begge ungene bruker beltestol, og jeg, med mine lange bein, har god plass i forsetet selv om det sitter en unge i beltestol i setet bak.
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
Snakker du med bluetoothdama innimellom også?
![]() |
#6 |
Hertuginne
|
Nei, det har ikke falt meg inn at jeg kan gjøre, men jeg må jo nesten bare teste det ut neste gang, for det hørtes jo veldig festlig ut.
![]() |
|
|