Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tidlaus eller håplaus

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Tidlaus eller håplaus
Tidlaus 21 16,54%
Håplaus 106 83,46%
Deltakere: 127. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-12, 14:33   #21
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tidlaus eller håplaus

Det håpløse er jo at 90% av alle norske hjem ser like ut. En grå hjørnesofa i stoff kan være riktig fin, den, men akk så kjedelig det blir når ALLE skal ha det likt. Jeg slår et slag for mot til å ta egne avgjørelser og stole på egen smak og tviholder på min blå hjørnesofa som antakeligvis aldri har vært "in" og som heller aldri har vært pen, men som er sabla god å late seg på.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 14:49   #22
silje
Superduperaktiv

Medlem siden: Jun 2008
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Håplaus.
Uten å ha sjekket vil jeg tro at du kan få noe ganske lignende gratis på Finn.

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 15:13   #23
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Det håpløse er jo at 90% av alle norske hjem ser like ut. En grå hjørnesofa i stoff kan være riktig fin, den, men akk så kjedelig det blir når ALLE skal ha det likt. Jeg slår et slag for mot til å ta egne avgjørelser og stole på egen smak og tviholder på min blå hjørnesofa som antakeligvis aldri har vært "in" og som heller aldri har vært pen, men som er sabla god å late seg på.

Så rart at jeg ferdes i de 10 siste prosentene. Jeg synes nemlig at hjemme hos vanlige mennesker er det utrolig mye forskjellig. Og grå hjørnesofa ser jeg lite av.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 15:14   #24
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg likte den ikke - jeg liker i utgangspunktet ikke svarte skinnmøbler, og jeg synes både ryggen med den sømmen tvers over og den doble putegreia på armelene gjorde denne lite pen. Skulle jeg hatt skinnsofa, måtte den være i naturlig skinnfarge, vært fastere stoppet og ikke hatt slike løse flapper på armlenet.

Men det viktigste er jo som alle sier om du liker den.

Gammel 25-01-12, 15:38   #25
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Hvis du liker denne type møbler, så kan du sikkert gjøre gode bruktkjøp. (det er jo fordelen med å tenke på å kjøpe noe som ikke er veldig i tiden)

F.eks: 2+3 seter i Trondheim for 1500
http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=32895045

Gammel 25-01-12, 15:40   #26
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes ikke den er tidløs. Heller tidlig 90- tall. Men hva er tidløst? Det meste går vel i perioder.

Ikke min smak, men smaken min varierer også. Synes du den er fin, så er det vel bare å slå til.

Gammel 25-01-12, 15:47   #27
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Skriker tidlig 90-tall. Har hatt sånn stressless i flaskegrønn. Utrolig deilig. Men akk, så lite sjarmerende. Tror hvilket skinn man har på avgjør om den er fin eller ikke. Semsket, cognacfarget, noe i den gaten, hjelper mye.

Gammel 25-01-12, 15:57   #28
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker den ikke, men jeg har jo nettopp bestilt meg grå hjørnesofa siden alle andre har det.

Gammel 25-01-12, 17:31   #29
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Ingenting er tidløst og ingenting er håpløst.
Kjøp det dere foretrekker.
Dersom en stjerne-stylist eller en kjent interiør-blogger trekker denne sofaen frem i lyset om 6 måneder blir alle helt himmelfalne over hvor ufattelig kul den sofaen er.

Gammel 25-01-12, 17:38   #30
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjenner jeg er litt nysgjerrig på hvem de 5 er som mener denne er tidløs.

Det er ikke en sofa jeg ville hatt i mitt hjem, men samtidig dikterer jeg ikke hva andre skal like.
Om dere foretrekker komfort fremfor stil er det en helt ærlig sak.

Vi er forøvrig de eneste jeg kjenner som har grå sofa, men vi har ikke hjørne. Den er ganske unik i formen og jeg har ikke sett lik sofa hos noen andre.

Men nå er jeg veldig grå av meg. Det er ikke en trend, det har vært grått her i 10 år nå.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 17:42   #31
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Det kjenner jeg at jeg stiller meg veldig tvilende til du.

Det er jammen blitt sagt om temmelig mange rare ting opp gjennom årene ...

Gammel 25-01-12, 18:15   #32
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes dessverre den ser skrekkelig ut, siden du spør.

Og en annen ting: De få skinnsofaene jeg har sittet i har vært utrolig klamme. Kanskje det også kan være noe å tenke på?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 18:39   #33
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Om dere synes den er sånn passe fin og veldig god så er det vel bare å kjøpe?

Det er jo en sofa, liksom. Jeg har ikke helt skjønt det der med interiør som skal speile ens personlighet (jeg har i alle fall aldri identifisert meg med verken salongbord eller sofaputer) eller folk som framstår som rent bekymret for at fargen på gardinene ikke er årets og nipset ikke er trendy. "Burde jeg ha bilder av hjort på putene mine? Burde jeg?!"

(Jeg har preferanser for hva jeg liker, altså, og vil jo helst ha ting som jeg synes er pene. Men blir stadig mindre bekymret for hvorvidt naboen, svigermor og redaktøren i Bonytt også synes de er pene.)

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 19:23   #34
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg kjenner jeg er litt nysgjerrig på hvem de 5 er som mener denne er tidløs.
.

Jeg mener at det der er en helt vanlig sofa som var like vanlig på 80-tallet, som i dag.
Og som sikkert er like vanlig om 15 år også.

Jeg har ingen interiørgener, så jeg skal være åpen for at jeg tar feil. Men det gjør jeg jo aldri.

Den er ikke fin, ikke stygg, ikke in, ikke ut. Vanlig sofa.

Gammel 25-01-12, 19:24   #35
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Du er i selskap med 8 andre, Kirsebær.

-Pippi
Gammel 25-01-12, 19:25   #36
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Enda en...
Jeg tror tråden blir spammet av interiørsinker.

-Pippi
Gammel 25-01-12, 19:26   #37
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men den er jo helt vanlig. Virkelig helt vanlig.

Gammel 25-01-12, 19:32   #38
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes den er ganske vanlig. Den er utrendy, og personlig ville jeg ikke hatt den i svart - hos oss ville en så "fluffy" svart sofa ha "tatt over" stuen, men jeg ser godt at det er andre plasser hvor den hadde fungert greit.

Gammel 25-01-12, 20:28   #39
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns ikke den er tidløs og heller ikke fin. Men det er jo dere som skal ha den.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 21:03   #40
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Slett ikke håpløs. Denne kunne jeg fint ha hatt. Ekornes er jo kvalitet. Velg etter hjertet ditt du, vi kan ikke alle like det samme.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:46.