![]() |
#21 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Neste bilsete?Vi har Britax secura i den ene bilen og duologic i den andre bilen. Veldig fornøyd med begge setene, men jeg er nok mest fornøyd med duologicen (som selvsagt ikke står i min bil). Ungen er nå 3,5 år og har god plass i sete enda.
![]() |
#22 |
villende
|
![]() Sv: Neste bilsete?Du skal selvfølgelig ha en beltestol. Eller en pute. Han sitter vel selv? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Neste bilsete?Trur du kjem til å bli fornøyd med Duologic. Beste setet eg har hatt og sett i bruk.
![]() |
#26 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Neste bilsete?Vi har duologikk i den ene bilen, Besafe Izi Combi X3 i den andre.
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Neste bilsete?Dere som har DL, hvor lenge kan det brukes tror dere? Har det i min bil til yngste på nesten 3.5. Han har enda greit med plass altså. Men hva er vektgrensen igjen, noen som husker? Han veier under 14 kg og vokser sakte. Kan ikke tenke meg at lille ham kan sitte i beltestol på lenge enda, heldigvis.
![]() |
#28 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Neste bilsete?Det er til 18 kg.
![]() |
#29 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Neste bilsete?Klumpen brukte Britax TWE fra 10 mmnds alder(9kg). Er veldig fornøyd med det, nettopp fordi det ikke tar så stor plass. Han sitter enda i det bakover) og min mor sin bil (colt) er jo ikke så stor.
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Neste bilsete?
Takk, fant det selv. Det er lenge til han når den grensen, men vil han evt vokse ut av det på høyden? Ser det står til 4 år på det, men han kan nok bruke det mye etter det også. Hadde håpet han kunne ha det til han skal i beltestol.
![]() |
#31 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Neste bilsete?
Du ser når ørene bikker kanten, da er det på tide å skifte.
![]() |
|
|