Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jåling for amatører

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-12, 14:13   #21
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jåling for amatører

Legg ut bilde! Eller du kan få dei nappa skikkelig hos salong en gong og så berre holde forma etter det med pinsetten.

Gammel 18-01-12, 14:16   #22
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Får vurdere om jeg legger ut bilde i kveld. :sjenert:
Men jeg syns formen ser helt ålreit ut selv, altså. Dette har jeg gjort siden jeg var litt mer forfengelig av meg i tenåra.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 14:59   #23
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Øyebrynskniv?

Min erfaring er at "proffe" tar altfor mye av øyenbrynene. Sånne smale, smale øyebryn ser veldig kunstige ut.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 15:00   #24
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Øyebrynskniv?

Det har jeg og. Fikk av frisøren min

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 15:02   #25
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sånn her:

Mye mindre vondt enn pinsett. (Au!)

Gammel 18-01-12, 16:43   #26
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Øyenbrynskniv du, det har jeg ikke sett før nå.

Gammel 18-01-12, 17:09   #27
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikser øyenbrynene hos en dame hos frisøren som bruker tråd. Hun er veldig flink, og tar ikke for mye. Det gjør litt vondt, men det er fort gjort - mye bedre enn å pine seg selv i timesvis foran speilet. Ellers er jeg lite jålete, så jeg har dårlig med tips.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 17:20   #28
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker forrsten en veldig kjekk krem fra KAnebo over dagkremen min.
Den har litt farge og når jeg har på den ser jeg fresh ut, uten at det ser ut at jeg har på noe brunkrem av noe slag. Fregner syns gjennom og den gir en glød i huden min som jeg liker.

Gammel 18-01-12, 17:22   #29
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Standard

:noterer for harde livet:

Gammel 18-01-12, 17:34   #30
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Bryn er viktig ja. Det er jo ansiktets ramme, som de så fint kalles. Både fasong og størrekse betyr mye for utseende.

Gammel 20-01-12, 08:33   #31
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har anskaffet meg pannelugg, så øyenbrynene mine synes heldigvis sjelden. Men de er stelt der under panneluggen da, that is.

www.blivakker.no har -15 % på bareMinerals (BareEscentuals) nå, det inkluderer de ulike startpakkene. Get Started Face koster 636,- og Get Started Eyes-Cheeks-Lips koster 466,- Jeg har kjøpt den siste der, kom i posten i går, og er spent på å prøve den.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 09:17   #32
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Standard

Jeg endte med å kjøpe meg en prøvepakke med rens, dagkrem, nattkrem, serum og skrubb fra REN. Takk for tipset, Nessie!

Nå jobber jeg nok med å inkorporere dette i den daglige rutina før jeg går løs på noe nytt.

Takk for tips om tilbud, emin!

Gammel 21-01-12, 11:01   #33
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg endte med å kjøpe meg en prøvepakke med rens, dagkrem, nattkrem, serum og skrubb fra REN. Takk for tipset, Nessie!

Nå jobber jeg nok med å inkorporere dette i den daglige rutina før jeg går løs på noe nytt.

Takk for tips om tilbud, emin!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 11:30   #34
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde som nyttårsforsett i 2008 å bruke mer neglelakk. Etter det har det gått slag i slag. (Så du må være litt forsiktig, du kan bli hektet. ) Jeg har til og med begynt å bruke pudder og rouge i spesielle anledninger. Men altså, tilbake til neglelakk - det er kanskje noe en jåleamatør kan prøve seg på?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 11:35   #35
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter å ha hørt mye positivt om REN-produktene kunne jeg tenke meg å prøve dem når jeg har brukt opp det jeg har. Hvor selges de, og hva koster prøvepakke?

Jeg napper eller vokser forresten brynene i hudpleiesalong, og har aldri opplevd å få tynne bryn. De beholder sin naturlige form, og får en renere kant.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 11:38   #36
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Virus apotekene har ihvertfall Ren. Husker ikke helt hva en prøvepakke kostet, men det var ikke dyrt. Nå har de 20% på alle produktene på apoteket.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 11:39   #37
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Virus apotekene har ihvertfall Ren. Husker ikke helt hva en prøvepakke kostet, men det var ikke dyrt. Nå har de 20% på alle produktene på apoteket.

Vitus.........ikke virus..

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 11:40   #38
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Virusapotekene, rart at ingen har valgt det navnet. Takk for svar!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 11:58   #39
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg hadde som nyttårsforsett i 2008 å bruke mer neglelakk. Etter det har det gått slag i slag. (Så du må være litt forsiktig, du kan bli hektet. ) Jeg har til og med begynt å bruke pudder og rouge i spesielle anledninger. Men altså, tilbake til neglelakk - det er kanskje noe en jåleamatør kan prøve seg på?

Jeg har lenge lekt med tanken på å bruke negelakk, men har ikke helt kommet dit. Skal en tur ut og handle i dag, og tenkte legge inn neglelakkshopping mens gubben og barna er på Clas Ohlson. Har du en lakk å anbefale? Hvilke farger er kjekt å begynne med for en neglelakknovise? Jeg tenker i utgangspunktet noe i litt dus farge, men det bør da også synes at det er lakk der, så de aller lyseste rosa utgår.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 13:36   #40
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg bruker forrsten en veldig kjekk krem fra KAnebo over dagkremen min.
Den har litt farge og når jeg har på den ser jeg fresh ut, uten at det ser ut at jeg har på noe brunkrem av noe slag. Fregner syns gjennom og den gir en glød i huden min som jeg liker.

Hva heter den kremen Camomilla?

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:29.