Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Fortell meg om Apple TV

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-12, 17:41   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om apple tv

Opprinnelig lagt inn av Puslingen, her.

Eg har registrert meg på unblock- us og netflix (tilsaman ca. 80 kr i mnd), og har eit uendeleg antall filmar og seriar tilgjengeleg. Dei seriane eg ikkje finn der, ligg som regel på iTunes til ca. 20 kr pr. episode.

Sånn er det gjort her og ( ikke av meg, jeg har fått hjelp )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 17:28   #2
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Fantastisk. Takket være denne tråden har jeg endelig fått laget meg amerikansk iTunes-konto, og gavekortene vi kjøpte i USA sammen med iPad-ene for over et år siden kom endelig til nytte!!

Men jeg kan betale fremtidige kjøp via PayPal, eller? For å slippe kjøp av gavekort via eBay mener jeg - eller er det fortsatt eneste mulighet?

Gammel 16-01-12, 17:42   #3
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Fantastisk. Takket være denne tråden har jeg endelig fått laget meg amerikansk iTunes-konto, og gavekortene vi kjøpte i USA sammen med iPad-ene for over et år siden kom endelig til nytte!!

Men jeg kan betale fremtidige kjøp via PayPal, eller? For å slippe kjøp av gavekort via eBay mener jeg - eller er det fortsatt eneste mulighet?

Min paypal er registert med norsk adresse, og da vil ikke itunes godkjenne meg, derfor jeg kjøper kort på ebay. Men puslingen har visst fått det til?

Gammel 16-01-12, 18:27   #4
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ok. Jeg får sjekke det ut.

Jeg opprettet Netflix da jeg var i USA, så nå holder jeg på med unblock og DNS. Her skal det fikses i dag!

Gammel 16-01-12, 18:56   #5
Molly

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Oooo, jeg aner et nytt behov.

Gammel 16-01-12, 19:04   #6
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Oooo, jeg aner et nytt behov.

Jeg begynner også å snuse på dette behovet,etter diverse tråder her inne,og så jeg som trodde det var en egen TV som het Apple for noen måneder siden.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 19:05   #7
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Damn, nå åpenbarte det seg virkelig en ny verden her!!! Ungene har valgt vekk Barne-TV for Rapunsel, for å si det sånn!

Gammel 16-01-12, 19:18   #8
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har norsk og us itunes og har us itunes på eple-tv og på padda og iphone veksler jeg.

Apple tv dekker et behov jeg ikke ante jeg hadde. Kombinert med netflix er det som å ha alle dvd-ene mine på et elektronisk fjernarkiv i usa.

Gammel 19-01-12, 21:58   #9
Jeenie
-in the fog-

Jeenie sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Yste Sunnmøre
Jeenie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg had apple tv og bruker den til å se filmer med.. Laster man ned filmer i avi format må man ha et program som konvertere filmen til mp4 format, jeg har iSquint som gjør dette lett som plett..

I tillegg har jeg Airfoil sånn at jeg kan streame wimp/spotify/radio gjennom apple tven..

Jeenie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 12:06   #10
Jeenie
-in the fog-

Jeenie sin avatar

Standard

Sv: Fortell meg om Apple TV

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Funker Spotify på Apple-TV altså? Helt 100 % og uten krøll? Jeg får ikke koplet Macen opp mot TVen (Samsung 8000-serie om noen har peiling), og ikke f**n om Bose vil la meg spille av fra Spotify via dockingen til anlegget.

Jepp.. Helt smertefritt..
Kjører det gjennom Airfoil..

Gammel 20-01-12, 12:17   #11
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jeenie, her.

Jepp.. Helt smertefritt..
Kjører det gjennom Airfoil..

Jeg kjører spotify over fra iphonen min

Gammel 20-01-12, 12:45   #12
Jeenie
-in the fog-

Jeenie sin avatar

Standard

Iphonen min har jeg ikke prøvd så mye med.. Får ikke til og da blir jeg sur..

Men nå sitter jeg her med en flette ny 4S så kanskje det funker bedre med den en 4eren..

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.