|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Knausgårds Min kamp, bind 6Har akkurat begynt, og sier bare |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Textrovert
|
![]() Sv: Knausgårds Min kamp, bind 6Jeg synes seksern går tregt. Jeg er på side 401 og har brukt evigheter på å komme hit. Jeg synes hverdagsbeskrivelsene hans er fascinerende som alltid, men de lange filosofiske betraktningene hans gir meg lite. Men jeg har lest lite i det siste, så det blir bare et par sider om dagen. Jeg må nok sette av en kveld til å lese en god bolk, slik at jeg kommer inn i det igjen.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Knausgårds Min kamp, bind 6Fra side 400 og utover synes jeg boken nesten var det beste med hele serien. Beskrivelsen av Lindas sykdom, og etterhvert hans kjærlighet til henne, var bare nydelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Textrovert
|
![]() Sv: Knausgårds Min kamp, bind 6Jeg er på side 448, altså midt i diktanalysen og jeg holder på å dø litt. Noe så gudsjammerlig kjedelig. Jeg leser bare et par sider om dagen, for jeg orker ikke mer, så dette vil jo ta år og dag. Stønn.
![]() |
#25 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Knausgårds Min kamp, bind 6Skumles diktanalysen, Divine. Den delen får du ikke på eksamen likevel.
![]() |
![]() |
#28 |
Textrovert
|
![]() Sv: Knausgårds Min kamp, bind 6Jeg er nå over på Hitler-essayet. Det er ganske interessant, egentlig. Men pliiiis si at det ikke kommer mer diktanalyse? :ber på sine knær:
![]() |
#29 |
intro
|
![]() Sv: Knausgårds Min kamp, bind 6
Nei, nå er det over - bare kos og plankekjøring hele veien inn.
![]() |
![]() |
|
|