|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rare julegaverGutten på 9 fikk en liten ole brum bok.
|
|
|
|
#22 |
|
Metallica!!
|
Sv: Rare julegaver
Oh jeg hadde elsket begge deler.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rare julegaverIngen rare gaver her hos oss, men niåringen fikk utrolige mengder godteri. Er det det at han er blitt så stor at folk ikke vet hva de skal kjøpe lenger som er årsaken mon tro? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Rare julegaverVel, ikke så veldig rar gave kanskje, men snuppa fikk en jakke som var veldig fin, bare at den var i str 86, hun er 3 og bruker str 98-104. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rare julegaverHan kan jo ha sett feil på størrelsen. 86 er jo 98 opp-ned.
|
|
|
#26 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
Jeg humret godt da jeg så hvor liten den var, men det var akkurat det jeg tenkte det jeg også. Han vet jo ikke hvor stor den skal se ut. Men håper den kan byttes til riktig str, for jakka var veldig fin. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Opp og ned
|
Sv: Rare julegaverJeg fikk et skjerf i kaninpels i år. Fra min søster av alle ting, jeg trodde virkelig hun hadde fått med seg min motstand til pels oppigjennom tiden. Jeg trodde det var en lue, men oppdaget fort at det var pels. Slapp den i bakken med grøsninger nedover ryggen.
|
|
|
#28 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Det var litt av det her i år. Rett nok er storesøster liten, men å kjøpe størrelse åtte år til ein tiåring blir litt for lite. Me har jo nok klær som passar no. Ikkje er det mogleg å byte, for dei er ikkje kjøpt her i området og noko reknar eg med er kjøpt på salg (pga. gavas verdi vs. kor mykje det pleier å bli kjøpt for).
|
|
|
#29 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Minstemor fikk 6 pakker med rosiner. Jeg tar heller i mot klippfisk, any day.
|
|
|
#30 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Rare julegaverDet ble mye fornuftig i år, har vært en periode med mye tull for alle tantene til mannen absolutt skal gi til guttene og oss, selv om vi ikke har kontakt. Det rareste i år var en Ikealampe som heter Stråla. Den blir leke her for å si det slik... |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rare julegaverDet er vel her jeg skal nevne at jeg ønsket meg en minihøytaler til mobilen (sånn bitteliten en, som man kan ha i veska) og fikk et stort surroundanlegg til stua... |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
Sv: Rare julegaverJeg fikk noe jeg tror skulle være en morgenkåpe, men det lignet mer på sånn skjorte sykepleiere har på og nedstøva ballerinatøfler i et fløyelslignende stoff. Jeg har tydeligvis arvet gaver fra svigermor i år
|
|
|
#33 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Det samme har jeg gjort, kjøpte den søte kosedressen da lillebror var liten, la den litt bort så han skulle vokse seg til den, og så fant jeg ut at det var 86størrelse..
|
|
|
|
#34 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Rare julegaverRareste jeg fikk var en pakke med tre Chanel no. 5 såpetykker ...såpestykker faktisk; ikke bruker jeg det og de stinker avsindig mye parfyme. Men for all del! Kanskje ikke så rar gave egentlig, mest bare helt ubrukelig for min del.
|
|
|
#35 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
W fikk ostehøvel for noen år siden, men det sto øverst på ønskelisten hans. Han ville ha sin egen.
|
|
|
#36 |
|
snur
|
Sv: Rare julegaver10-åringen fikk noe veldig barnslig, passer til type 3-åringer, av noen periefere slektninger. "Den kan gå i skuffa der vi samler ting vi gir bort til de som ikke får julegaver" (vi bruker å pakke inn gaver som JCI sender til Ukraina) var responsen. Ellers var det bare fine gaver i år, noe litt for stort og noe litt smått men det er slik man må regne med
|
|
|
#37 |
|
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rare julegaverJeg tror jeg vinner denne, for jeg har fått en rundball.
|
|
|
#39 |
|
Kakemonster
|
Sv: Rare julegaverOgså kjent som traktoregg.
|
|
|
|
#40 |
|
Textrovert
|
Sv: Rare julegaverVi fikk proteinbarer og instant urtete ... igjen! Faktisk nøyaktig samme gave som i fjor. Men da var det mannen som fikk gaven, mens jeg fikk noe annet. I år fikk vi gaven på deling. Vedkommende som gir oss dette, driver med dette som yrke, så det ligger ikke så stor tankevirksomhet bak. Det er bare å gå kontoret og raske med seg det som ligger på hylla.
|
![]() |
|
|