Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Fikk du noe fint til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-11, 10:54   #21
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fikk du noe fint til jul?

Jeg fikk Zelda: Skyward Sword med gull-wiimote til Wiien min

Gammel 25-12-11, 10:56   #22
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk de tingene jeg ønsket meg; kjevle, blender og stavmikser, i tillegg til andre fine ting Fornøyd jeg.

Gammel 25-12-11, 10:57   #23
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk ullundertøy fra Kari Traa, filmer, en bok, gavekort på Ikea, parkas +++ Jeg er veldig glad for det jeg har fått

Gammel 25-12-11, 11:02   #24
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jaa!

Fikk blandt annet dette:

- GPS til bilen, noe jeg ønsket meg veldig!
- Fikk masse herlig Kari Traa ullundertøy og ullsokker + 4 par Ullvangsokker
- Shampo og balsam (tilsammen 2 liter) fra Curly Sexy Hair. Favoritt hårproduktene mine!

Poden fikk Kinect og Skylander til Xboxen noe som også nesten er en gave til hans spillegale mor.

Sist redigert av Joika : 25-12-11 kl 11:37.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 11:02   #25
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk hjertesmykke av mannen som jeg hadde ønsket meg. Og så hadde plutten laget kort, julekule og kopp han hadde tegnet på. Og så fikk jeg nydelige julekuler og lysestaker av søs, samt søppelbøtte++ til badet. Og penger av foreldrene mine som nok blir til en mikrobølgeovn, og penger fra svigers som sannsynligvis også blir til noe til kjøkkenet, enten ny vannkoker eller noe servise vi samler på.

Gammel 25-12-11, 11:09   #26
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tror det aller beste var konsertfilmen til Adele. Stesønn hadde fått jelp av sin far, og filmen var midt i blinken! Fra mannen fikk jeg de to første sesongene med Grey's Anatomi (slow learner. Har nå sett lyset.), og gavene ellers var 'stæsj'. Julepynt, huspynt, gavekort fra Til Bords m m. Kommer godt med etter hvert.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 11:15   #27
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk blant annet en Vipp til kjøkkenet og et BS-skjerf. Bøker og flere øredobber, veldig fornøyd!

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 11:16   #28
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det ble mest felles gaver til meg og sambo, eller rettere sagt huset. Mye deler til service, grovstøvsuger, termometer, terassemøbler (i stål! Tyngste gaven), penger og gavekort på ikea.

Av sambo fikk jeg tannlegetime, trengte et spark bak akkurat på det området. Ellers fikk jeg litt penger til meg selv og klær. Jenta på 2,5 fikk massevis av klær og leker. Så nå får vi servert lekemat i slle former og fasonger.

Gammel 25-12-11, 11:17   #29
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk kjede i hvitt gull med diamanter av mannen.
Ellers fikk jeg leirgryte, rosendahl glasser og penger. Og masse fine gaver som barna har laget.
Og det beste: på kortet fra mamma og pappa: "barnepass, spør oss da vel!!"

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 11:18   #30
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg fekk docking til iPod'n, så no slepp eg å bruka headset når eg høyrer på lydbok på kjøkkenet. Fekk mykje anna fint og, bl.a. Norsk strikk som er full av flotte strikkeoppskrifter. Har allerede sett meg ut eit par genserer og tunikaer.

Gammel 25-12-11, 11:33   #31
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes jeg fikk masse fine presanger. Bergans boblejakke av mannen. Det trengte jeg og den passet perfekt, så jeg ble kjempeglad. I tillegg fikk jeg masse mindre og fine presanger som ullundertøy, bøker, fotkrem, svært gode viner og skinke.

Ungene fikk masse hjemmestrikket ulltøy av mannens familie. Det synes både de og jeg er skrekkelig stas. Snuppa vil nemlig ikke bruke tøy som jeg strikker, men det som reservebestemor i Nord-Norge har laget er visst supert.

Av de litt rarere presangene var 3,5 kilo klippfisk av min mors kjæreste og eggkoker av svigerfar. Klippfisken skal vi nok få bruk for, men den var visst egentlig for fiin for baccalao, så vi må undersøke litt. Eggkoker er jeg ikke helt sikker på om jeg har savnet tidligere.

Gammel 25-12-11, 11:35   #32
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk regnjakke og ullundertøy av svigermor og etter 14 års samliv har hun truffet på str også, fine damen
En skummel bok av besteveninnen min tilskudd til kamera fra mamma :hurra:
og nydelig kalender og bilde med hånd/fot avtrykk fra de to minste.

Og mannen sitter på trappen, låst ute og der kan han sitte til utpå nyåret

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 11:35   #33
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tannbleking fra mannen

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 11:39   #34
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Og mannen sitter på trappen, låst ute og der kan han sitte til utpå nyåret

Nothing?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 11:40   #35
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Eggkoker er jeg ikke helt sikker på om jeg har savnet tidligere.

Finnes det fortsatt? Jeg husker at besteforeldrene mine fikk eggkoker i gave på 80-tallet, som så ble stuet bort i et skap.

Gammel 25-12-11, 11:40   #36
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Nothing?

Jupp....

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 11:42   #37
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk Ole Lyngård skinnarmbånd med to nyedelig charms på. Det er så fint! Også fikk jeg masse penger av snille mamma og pappa og herlig søskenbok av verdens beste lillesøster. Alle barna fikk iPad, så de er helt over seg. Pøbeprinsessen fikk dessuten ny koffert, så nå prøver jeg å overtale henne til å slutte å surfe med iPad'en og være med på å pakke, fordi vi skal reise til Gran Canaria i morgen tidlig.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 11:43   #38
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk jålestæsj, og det liker jeg. Jeg fikk øredobber, hårpynt (kjempekul!), neglelakk, hansker som er iPhone-vennlige, smykkeskrin (hjemmelaget av ungen min, med juveler og glitter på) og nye madrasser. Jeg er både overrasket og kjempefornøyd. Men i år igjen var det bokløst under treet for min del. Før jeg ble 30 fikk jeg alltid en hel haug, så det er rart.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 11:44   #39
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dunjakke, kosedress, morgenkåpe.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 11:45   #40
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fått masse fint.
Rosendal glass,kapselholder, lykt,penger,Thomas Sabo armbånd med charms til.
Av min kjære fikk jeg 4 stoler og ileggsplate til spisestuen.... Joda, fornøyd,men var vel ikke akkurat det jeg ønska meg til jul.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.