|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk ullundertøy fra Kari Traa, filmer, en bok, gavekort på Ikea, parkas +++ Jeg er veldig glad for det jeg har fått
![]() |
#24 |
Pauset
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jaa! Sist redigert av Joika : 25-12-11 kl 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
maler
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk hjertesmykke av mannen som jeg hadde ønsket meg. Og så hadde plutten laget kort, julekule og kopp han hadde tegnet på.
![]() |
#26 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg tror det aller beste var konsertfilmen til Adele. Stesønn hadde fått jelp av sin far, og filmen var midt i blinken! Fra mannen fikk jeg de to første sesongene med Grey's Anatomi (slow learner. Har nå sett lyset.), og gavene ellers var 'stæsj'. Julepynt, huspynt, gavekort fra Til Bords m m. Kommer godt med etter hvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk blant annet en Vipp til kjøkkenet og et BS-skjerf. Bøker og flere øredobber, veldig fornøyd!
![]() |
#28 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Det ble mest felles gaver til meg og sambo, eller rettere sagt huset. Mye deler til service, grovstøvsuger, termometer, terassemøbler (i stål! Tyngste gaven), penger og gavekort på ikea.
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk kjede i hvitt gull med diamanter av mannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Eg fekk docking til iPod'n, så no slepp eg å bruka headset når eg høyrer på lydbok på kjøkkenet. Fekk mykje anna fint og, bl.a. Norsk strikk som er full av flotte strikkeoppskrifter. Har allerede sett meg ut eit par genserer og tunikaer.
![]() |
#31 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg synes jeg fikk masse fine presanger. Bergans boblejakke av mannen. Det trengte jeg og den passet perfekt, så jeg ble kjempeglad. I tillegg fikk jeg masse mindre og fine presanger som ullundertøy, bøker, fotkrem, svært gode viner og skinke.
![]() |
![]() |
#32 |
can-jur
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk regnjakke og ullundertøy av svigermor og etter 14 års samliv har hun truffet på str også, fine damen
![]() |
![]() |
#33 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Tannbleking fra mannen |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?
Finnes det fortsatt? Jeg husker at besteforeldrene mine fikk eggkoker i gave på 80-tallet, som så ble stuet bort i et skap.
![]() |
#37 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk Ole Lyngård skinnarmbånd med to nyedelig charms på. Det er så fint!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Peppy!
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk jålestæsj, og det liker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Dunjakke, kosedress, morgenkåpe.
![]() |
#40 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Fått masse fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|