Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gave til bhg-ansatte?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-11, 23:37   #21
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave til bhg ansatte?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Kanskje noe til pauserommet var en god idé (selv om bhg har kuttet ut bursdagsferinger med kake osv).

Det har vår barnehage også gjort, men det gjelder visst ikke pauserommet.

Gammel 17-12-11, 23:40   #22
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Hos oss samles det inn til felles gave. Alle de ansatte får gave. Jeg er veldig fornøyd med det. Enklere for meg og de ansatte får noe ok.

Gammel 17-12-11, 23:45   #23
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke engang hvor mange faste det er på den avdelingen. Og pauserommet deles jo av innmari mange. Jeg har aldri gitt til barnehagen, og det er litt derfor. Men litt sjokolade til de ansatte kan jeg alltids spandere hvis jeg bare finner ut hvor mange som jobber der.

Gammel 17-12-11, 23:46   #24
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Hos oss samles det inn til felles gave. Alle de ansatte får gave. Jeg er veldig fornøyd med det. Enklere for meg og de ansatte får noe ok.

En grei ordning.

Gammel 17-12-11, 23:54   #25
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

I fjor samlet FAU inn penger slik at alle ansatte (også vikarer) fikk en liten hilsen hver. Jeg regner med at det blir noe av det samme i år også. Syns det er supert!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:54   #26
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Har aldri gjort det, tenker ikke å begynne heller.

Her er jeg og.

Gammel 17-12-11, 23:58   #27
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg vet ikke engang hvor mange faste det er på den avdelingen. Og pauserommet deles jo av innmari mange. Jeg har aldri gitt til barnehagen, og det er litt derfor. Men litt sjokolade til de ansatte kan jeg alltids spandere hvis jeg bare finner ut hvor mange som jobber der.

Må man vite det da? Jeg kjøpte bare et par sjokoladeesker på Meny jeg. Antar de bare setter det fram, så er det først til mølla.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 00:08   #28
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker å kjøpe sjokolade til pauserommet. Synes de fortjener en liten oppmerksomhet, de gjør så utrolig mye for oss. Fine barnehagen.

Gammel 18-12-11, 00:29   #29
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg pleier å kjøpe en konfekteske eller lign.

Gammel 18-12-11, 00:54   #30
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi bruker også å kjøpe noe til som er felles til alle på avdelinga. Sjokolade, kaffe, kake e.l.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 09:48   #31
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt litt te, kaffe, twist og julemarsipan som de kan ha på pauserommet.

Gammel 18-12-11, 10:35   #32
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Men det er jo bare å regne et snitt på ca 4 pr base og gange det med antall baser. Om det er vikarer eller faste spiller jo ingen rolle Når det er sagt så er det jo ikke noe de ansatte forventer, iallefall har vi ikke forventet noe som helst i de barnehagene jeg har jobbet. Koselig når man får noe, men ikke noe man må gjøre.

Gammel 18-12-11, 10:40   #33
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Men det er jo bare å regne et snitt på ca 4 pr base og gange det med antall baser. Om det er vikarer eller faste spiller jo ingen rolle Når det er sagt så er det jo ikke noe de ansatte forventer, iallefall har vi ikke forventet noe som helst i de barnehagene jeg har jobbet. Koselig når man får noe, men ikke noe man må gjøre.

Det spiller en rolle hvis jeg skal kjøpe en liten sjokoladepakke til hver enkelt på avdelingen. Men jeg kan jo selvfølgelig kjøpe en stor eske og sette den ut til gribbene istedenfor.

Gammel 18-12-11, 10:46   #34
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Det spiller en rolle hvis jeg skal kjøpe en liten sjokoladepakke til hver enkelt på avdelingen. Men jeg kan jo selvfølgelig kjøpe en stor eske og sette den ut til gribbene istedenfor.

Jo, selvsagt, jeg tolket det som en fellesgreie. Og det er forsåvidt like greit å gi felles

Gammel 18-12-11, 12:59   #35
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ifjor kjøpte jeg masse julegodt til å ha på pauserommet siden barna gikk på hver sin avdeling. I år går de på samme og jeg har kjøpt vin til de tre som jobber der.

Gammel 18-12-11, 13:23   #36
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gave til bhg-ansatte?

Vi har barne i en liten bedriftsbarnehage, og vi kjenner de ansatte godt. Jeg har alltid kjøpt en liten oppmerksomhet til de ansatte. De betyr mye for oss, og vi er strålende fornøyd med jobben de gjør. I fjor fikk de thermokopper fra Bodum, i år får de produkter fra Bodyshop.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:39.