|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva ville dere ha satt pris på i førjulsstria?
For meg er det bursdagsbarnets ønske om servering som trumfer - og pølse i lompe/brød er en høyt skattet bursdagsmiddag for alle barna i vår familie.
![]() |
#22 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva ville dere ha satt pris på i førjulsstria?Et år byttet vi forresten ut pølsene med "hjemmelagt pizza" (Peppes langpannebunner) og stekte opp en 4-5 pizzaer med ulikt fyll som passet både voksen- og barneganer - det var populært det også.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville dere ha satt pris på i førjulsstria?Serverer man altså mat i familiebursdager? Jeg har noe å lære, skjønner jeg.
![]() |
#24 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Hva ville dere ha satt pris på i førjulsstria?Vi har familie som bor en times tid unna og da må det serveres middag i familieselskapet. Jeg har servert hjemmelaget pizza med kylling, kyllingsuppe, hamburgere av storfe og kylling, lasagne med brød og salat, bestilt pizza - har også laget pannekaker som meny til noen få barn når det bare har vært ganske få (3). Alle er veldig sunne i den familien, så pølse feks er helt uaktuelt, det spiser de ikke. Neste gang, som er om et par uker, tror jeg det blir kyllingsuppe med foccacia + pannekaker til barna.
![]() |
#25 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva ville dere ha satt pris på i førjulsstria?Vi har flere ganger hatt suksess med enkel pizza i barnebursdag og familieselskap. Ferdig eller hjemmelaget bunn, pizzasaus, kjøttdeig og ost. Voila! Særlig julete er det heller ikke.
![]() |
#26 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hva ville dere ha satt pris på i førjulsstria?Vi har også desemberbarn, og vi har lagt det bursdagsbarnet har hatt lyst på. Det har vært alt fra taco til gryte til pølse med lompe.
![]() |
|
|