Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Nespresso sine nye variations ♥

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-11, 12:23   #21
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso sine nye variations ♥

Korfor har ikkje Nespresso gått til det å selge rundt om forresten?

Gammel 23-11-11, 12:24   #22
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Korfor har ikkje Nespresso gått til det å selge rundt om forresten?

Skal vel være eksklusivt da

Men uansett vil det jo koste mer, med lokale/leie og ansatte der, i tillegg til nettbutikken.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 12:24   #23
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg er normalt veldig glad i vaniljekaffe, men denne; smaker den for mye? Kunstig? eller hva er det som gjør at den ikke er god.

Kirsebærkaffe er jeg mer skeptisk til

Ja, jeg syntes den smakte kunstig og kvalmende.

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 12:26   #24
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Nå har jeg smakt vaniljevarianten, og jeg synes den var helt grei. Litt kunstig smak, kanskje, men drikkbar.

For øvrig gidder jeg sjelden å stå i kø i Nespressobutikken når nettbutikken leverer dagen etter bestilling. Mye greiere!

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 12:26   #25
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nespresso er jo allemannseie så det med eksklusivitet trur ikkje eg på. Kan kanskje vere noko med mellomlegg til selger og sånn kanskje?

Gammel 23-11-11, 12:27   #26
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nespresso er jo allemannseie så det med eksklusivitet trur ikkje eg på. Kan kanskje vere noko med mellomlegg til selger og sånn kanskje?

Nja, men jeg tror ikke de er helt sånn at de ønsker selge kaffe og utstyr på Rema. Da blir det evt egne butikker.

Gammel 23-11-11, 13:36   #27
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Da har jeg smakt kirsebær, kjøpte bare ett rør av den. Lukter godt, smaker litt kirsebær, litt kunstig kanskje?
Kommer til å be min søster stikke innom og kjøpe med seg flere sjokolade (har 5 rør hjemme men må ha noen til )til meg og trolig 2-3 rør kirsebær.

Gammel 23-11-11, 14:22   #28
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Da har jeg bestilt 40 kapsler med sjokolade og 10 med kirsebær pga denne tråden!

Gammel 23-11-11, 14:32   #29
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har også bestilt. Men er litt skeptisk til kvaliteten. Hvordan smaksettwr de kaffen?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 14:32   #30
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og er det lungo eller espresso?

Gammel 23-11-11, 14:49   #31
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kommer uansett til å bruke dem som lungo, men er det noen som vet ja?

Gammel 23-11-11, 14:51   #32
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Værdama, her.

Jeg kommer uansett til å bruke dem som lungo, men er det noen som vet ja?

Jeg også, jeg lager alle kapslene som lungo. Men jEg lurer litt på om dette er espresso- eller lungokapsler.

Gammel 23-11-11, 14:56   #33
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg også, jeg lager alle kapslene som lungo. Men jEg lurer litt på om dette er espresso- eller lungokapsler.

Er usikker på hva som definerer en variant som lungo, men disse har styrke 6 om det har noe med saken å gjøre?

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 15:06   #34
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Styrkemessig er den vel en lungo tror jeg?
Men jeg kommer til å bruke den som en espresso, til cappuccino etc.

Gammel 23-11-11, 17:34   #35
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kirsebær, som jeg var mest skeptisk til, var faktisk den beste. Mørk sjokolade var også god og vanlije var grei.
Tror alle tre sorterer under espresso men jeg bruker de som lungo.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 18:52   #36
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Vi har en tråd om det her også: http://www.foreldreportalen.no/forum...ight=nespresso

Jeg har nå smakt ordentlig på kirsebær igjen, og synes ikke det smaker voldsomt kirsebær. Vaniljen er litt kvalmende, men sjokoladen er dritgod.

Gammel 23-11-11, 20:25   #37
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gubben var på Nespressobutikken som bestilt, men klarte å glemme kapslene på jobben, så jeg får ikke smakt før i morgen.

Gammel 23-11-11, 20:26   #38
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HYL!!! Vanilje er tilbake!!!!! Går å kjøper i morgen!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 20:28   #39
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nespresso er jo allemannseie så det med eksklusivitet trur ikkje eg på.

Det er allemannseie, men de selger fremdeles på en idé hos hvermannsen om at det er eksklusivt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 22:35   #40
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er allemannseie, men de selger fremdeles på en idé hos hvermannsen om at det er eksklusivt.

Nemlig og derfor skjøne eg ikkje heilt korfor dei ikkje kan selge på Rema.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:44.