|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Twilight Breaking Dawn Part I - premiere i kveld!
Kan du spesifisere litt uten å avsløre detaljer.
|
|
|
#4 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Twilight Breaking Dawn Part I - premiere i kveld!Jeg skal ha med meg 11-åringen i morgen. Det er jo 11-årsgrense? Hørte filmpolitiet anmelde den i dag, og de mente den var snill, men hva vet nå jeg. 11- åringen er hardhudet når det kommer til film, da, og har lest bøkene, så vi får satse på at det går bra. Hva mener du med "disturbing" bildebruk, forresten?
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Twilight Breaking Dawn Part I - premiere i kveld!Ja, hva skal man si!?
|
|
|
#6 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Twilight Breaking Dawn Part I - premiere i kveld!Datteren min på straks 15 år så den på torsdag - var på premiere kl. 23.59 begynte den her (Lillestrøm). Hun elsket den og kan nesten ikke vente til neste del kommer ut.
|
|
|
#7 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Twilight Breaking Dawn Part I - premiere i kveld!Det har vel vært skriving i media om at denne filmen er råere og mindre egnet for tweens enn de forrige? Skal se om jeg klarer å finne noe. Det var bl.a. snakk om en fødselsscene, tror jeg.
|
|
|
#9 |
|
Palliasjonsnurse
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Twilight Breaking Dawn Part I - premiere i kveld!God margin for en moden snart 15-åring med andre ord.
|
|
|
#10 |
|
Ferdig!
Hvor: Telemark
Sv: Twilight Breaking Dawn Part I - premiere i kveld!Auda, og jeg som har bestilt billetter til meg og jentungen på 10,5 år til i morgen. Får snakke med henne igjen da. Så traileren sammen med henne og broren og broren ville ikke se den på kino mens hun var helt hyper og ville. Så ser jeg dette. :tenke seg om:
|
|
|
#12 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Twilight Breaking Dawn Part I - premiere i kveld!Vet ikke hvorfor jeg er i denne tråden, da - har sett de første to filmene og lest den første boka, og syntes begge deler var usannsynlig kjedelig. Film to så jeg ferdig på trass etter at jeg hadde glemt hvor kjedelig jeg syntes nr en var, og boka leste jeg fordi jeg har så mange elever som elsker den. Nei, gi meg en True Blood-vampyr any day.
|
|
|
#13 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Twilight Breaking Dawn Part I - premiere i kveld!Jeg skal se den, men vet ikke om jeg får sett den på kino. *har ny baby*
|
|
|
#14 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Twilight Breaking Dawn Part I - premiere i kveld!Nå ble nok min kinoopplevelse i går noe forringet av det faktum at jeg slett ikke tenkte på alle de hylende fjortisene som skreik og hvinte når de så enten Edward eller Jacob, og særlig når/hvis bare overkropper, men ...
|
|
|
#15 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Twilight Breaking Dawn Part I - premiere i kveld!
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Twilight Breaking Dawn Part I - premiere i kveld!Ja, verdt å se for ihugga Twilight-fans ...og nå er jeg ganske muggen for at jeg må vente på neste film, etter DEN slutten!!
|
|
|
#17 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Twilight Breaking Dawn Part I - premiere i kveld!Jeg så den med 11-åringen i dag, og det var uproblematisk. Forberedte henne på at fødselsscenen kunne være skremmende. Hun gleder seg bare til neste film nå. Men det kommer selvsagt an på barnet.
|
|
|
#20 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Twilight Breaking Dawn Part I - premiere i kveld!Så den i går, jeg syns den var litt kjedelig (er klar over at jeg ikke er i målgruppa), særlig første del av filmen - er liksom ikke så interessert i å bruke tiden min på å se Bella barbere leggene etc.
|
![]() |
|
|