|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg har vært en anti-kjoledame til jeg passerte 30, da ble jeg veldig kjolete.
![]() |
#25 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Kjoledame her og. Har ikke en eneste jeans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg går vanligvis i bukser. Økonomene på jobb går veldig mye oftere i kjoler enn de som jobber på lab - naturlig nok.
![]() |
#27 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Ikke jeg, jeg er jeans-dame. Og hettegenser hvis jeg får lov, men jeg bruker som regel en penere topp på jobb (selvom det er lov med hettegenser her også, ingen bryr seg så mye). |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg eier én bukse (annet enn pysjbuksen som jeg bor i hjemme på kveldene), og den bruker jeg bare på tur i skogen. Har gjort det siden lenge før jeg fant FP.
Jepp. Skulle i barnedåp for noen uker siden, og søsteren min sa "Du har jo så mange fine kjoler.", men jeg kan jo ikke gå i de samme kjolene i dåp som jeg bruker på tirsdager lizzom.
![]() |
![]() |
#30 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg har ganske mange kjoler og skjørt, men jeg bruker for det meste jeans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg er definitivt ikke noe kjoledame. Sist jeg hadde på meg kjole,eller var det skjørt,tro,husker ikke helt,var julaften ifjor,så man kan vel trygt si at jeg ikke bruker kjole/skjørt mer enn jeg må. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
--
|
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg har ikke så mange kjoler, men er veldig glad i de kjolene jeg har. Men går kanskje i kjole 1 av 7 dager i uken. På jobben her er det vel bare jeg som går i kjoler, noen går i skjørt. Skjørt er noe sjelden bruker. Ellers er det stort sett olabukse jeg går i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?
![]() |
#34 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg går nok mest i bukse, men jeg har ofte på meg kjole eller skjørt også.
![]() |
![]() |
#35 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Ja, er nok mer kjoledame/tunika+tightsdame enn buksedame - selv om jeg går i bukser med jevne mellomrom. Fordelingen er vel 65/35 - kanskje.
![]() |
#36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Definitivt bukse-dame. Jeg føler meg som teskje-kjærringa med kjole på.
![]() |
#37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Men, jeg skulle ønske jeg var finere i kjole for de venninnene mine som er kjoledamer er jo så fine.
![]() |
#38 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg må nok innrømme at FP har "lært meg" å bruke mer kjoler. Før gikk jeg nesten bare i bukser, men det er vanskelig å finne bukser som sitter pent på meg. Kjoler og skjørt derimot passer bedre til kroppen min.
![]() |
![]() |
#39 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Ikke jeg, nei. Kan virkelig ikke fordra å gå med kjole. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg bruker tights og lange topper. Fordi bukser er vanskelig å få på denne kroppen. I 2011 har jeg vel ikke hatt bukse på meg en eneste gang. Sommeren 2010 sluttet jeg å bruke bukse. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|