Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er alle på FP kjole-damer?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-11, 08:25   #21
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er alle på FP kjole-damer?

Jeg er kjoledame. Mer enn de aller fleste jeg kjenner i RL.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 08:26   #22
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må forresten legge til at et problem med å være kjoledame er at det ikke synes når man pynter seg.

Gammel 16-11-11, 08:29   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært en anti-kjoledame til jeg passerte 30, da ble jeg veldig kjolete.
Men jeg har vært en skjørtedame de siste 5 årene. Kulskjørt, ikke finskjørt.
I min vennekrets er det få kjoledamer, men det er noen.

Gammel 16-11-11, 08:30   #24
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er buksedame. Går omtrent aldri i skjørt eller kjole.

Gammel 16-11-11, 08:32   #25
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Kjoledame her og. Har ikke en eneste jeans.
Elinblu, det er ikke like enkelt å pynte seg nei. Bruker mer sminke og tilbehør når jeg skal pynte meg.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 08:36   #26
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg går vanligvis i bukser. Økonomene på jobb går veldig mye oftere i kjoler enn de som jobber på lab - naturlig nok.

Gammel 16-11-11, 08:37   #27
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Ikke jeg, jeg er jeans-dame. Og hettegenser hvis jeg får lov, men jeg bruker som regel en penere topp på jobb (selvom det er lov med hettegenser her også, ingen bryr seg så mye).

Jeg har på kjole når jeg skal pynte meg til fest. Jeg skulle gjerne brukt kjole oftere, men jeg har traktorlegger jeg foretrekker å gjemme bort.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 08:37   #28
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Ja. Unntatt på fredager, da er det casual friday, med jeans.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 08:38   #29
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg eier én bukse (annet enn pysjbuksen som jeg bor i hjemme på kveldene), og den bruker jeg bare på tur i skogen. Har gjort det siden lenge før jeg fant FP.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg må forresten legge til at et problem med å være kjoledame er at det ikke synes når man pynter seg.

Jepp. Skulle i barnedåp for noen uker siden, og søsteren min sa "Du har jo så mange fine kjoler.", men jeg kan jo ikke gå i de samme kjolene i dåp som jeg bruker på tirsdager lizzom.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 08:41   #30
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ganske mange kjoler og skjørt, men jeg bruker for det meste jeans.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 08:46   #31
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg er definitivt ikke noe kjoledame. Sist jeg hadde på meg kjole,eller var det skjørt,tro,husker ikke helt,var julaften ifjor,så man kan vel trygt si at jeg ikke bruker kjole/skjørt mer enn jeg må.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 08:47   #32
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke så mange kjoler, men er veldig glad i de kjolene jeg har. Men går kanskje i kjole 1 av 7 dager i uken. På jobben her er det vel bare jeg som går i kjoler, noen går i skjørt. Skjørt er noe sjelden bruker. Ellers er det stort sett olabukse jeg går i.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 08:53   #33
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg er glad i å gå i kjole, men det blir nok like mye bukser til hverdags.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 09:00   #34
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går nok mest i bukse, men jeg har ofte på meg kjole eller skjørt også.

Gammel 16-11-11, 09:00   #35
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Ja, er nok mer kjoledame/tunika+tightsdame enn buksedame - selv om jeg går i bukser med jevne mellomrom. Fordelingen er vel 65/35 - kanskje.

Gammel 16-11-11, 09:11   #36
scilla

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Definitivt bukse-dame. Jeg føler meg som teskje-kjærringa med kjole på.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 09:12   #37
scilla

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Men, jeg skulle ønske jeg var finere i kjole for de venninnene mine som er kjoledamer er jo så fine.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 09:13   #38
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må nok innrømme at FP har "lært meg" å bruke mer kjoler. Før gikk jeg nesten bare i bukser, men det er vanskelig å finne bukser som sitter pent på meg. Kjoler og skjørt derimot passer bedre til kroppen min.

Gammel 16-11-11, 09:15   #39
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Husfruen er litt kul
Standard

Ikke jeg, nei. Kan virkelig ikke fordra å gå med kjole.

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 09:19   #40
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Husfruen er litt kul
Standard

Jeg bruker tights og lange topper. Fordi bukser er vanskelig å få på denne kroppen. I 2011 har jeg vel ikke hatt bukse på meg en eneste gang. Sommeren 2010 sluttet jeg å bruke bukse.

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:02.