|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#3 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Hæ, hva skjedde? Greys (spoiler)Den bare døde, motortrøbbel sikkert. Faren var at de kunne bli truffet av andre biler, det var vel og det som skjedde?
![]() |
#4 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hæ, hva skjedde? Greys (spoiler)Det er jo ikke spoilere her da... ikke det at det hadde hjulpet meg da.
![]() |
#5 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hæ, hva skjedde? Greys (spoiler)For MEG hadde det vært spoiler, hvis jeg skulle se episoden i kveld, og så hadde jeg gått inn i en tråd hvor det står "hvorfor stoppet ambulansen med Grey og Karev", fordi da hadde jeg hatt mer informasjon før episoden enn jeg ville ha, og når jeg da hadde sett turen med ambulansen hadde jeg tenkt "huff, det var teit at jeg leste den tråden på FP, og at ingen advarte meg mot det, for da kunne jeg jo unngått å vite dette på forhånd, det var jo teit."
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hæ, hva skjedde? Greys (spoiler)Jeg tror de mener at spoilere er slik sladdet tekst, mens du mener at det er en spoiler i seg selv å fortelle noe som skal skje.
![]() |
#7 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hæ, hva skjedde? Greys (spoiler)Ok, hvis det er tilfelle, så er det jo spoilertag som mangler i innlegget, men det er det aldri noen som har påstått at det har vært her heller.
![]() |
#8 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hæ, hva skjedde? Greys (spoiler)Og det er jo ting som blir avslørt her. Men jeg kan legge på en spoiler til jeg om det hjelper.
![]() |
|
|