|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva gjør man på Tveita i 1,5 time?Tveitasenteret har garnbutikk og en veldig ålreit skobutikk i tillegg til diverse kjedebutikker. Det er fullt mulig å slå ihjel tid der.
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva gjør man på Tveita i 1,5 time?
Ja, det var akkurat det jeg mente. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hva gjør man på Tveita i 1,5 time?En strikkegal venninne av meg som bor i Bergen legger igjen en formue i garnbutikken på Tveitasenteret når hun var der. Eller gjorde, for nå er hun så ofte her "nede" at hun ikke trenger å kjøpe så mye av gangen. (kjæresten hennes bor i Akershus)
|
|
|
#24 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør man på Tveita i 1,5 time?Det er 70 butikker på Tveitasenteret og H-sko bør absolutt sjekkes ut ja.
|
|
|
#26 |
|
Epikur
|
Sv: Hva gjør man på Tveita i 1,5 time?Bra det var en litt uheldig formulering, for jeg var i ferd med å bli skikkelig fornærmet. Mine besteforeldre bodde rett ved og jeg har vært på Tveitasenteret siden det var EPA og en rulletrapp opp til bakeriet. Tveitasenteret er helt ok å gå og henge på en liten stund. Det ligner alle andre sentre i hele Norge og Tveita, Oppsal og Hellerud er veldig bra områder.
|
|
|
#28 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør man på Tveita i 1,5 time?Tveitasenteret kan man fint slå ihjel 1,5 time på ja. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
I mål
|
Sv: Hva gjør man på Tveita i 1,5 time?Den største ulempen, hvis man kan kalle det det, ved Tveitasenteret på dagtid, er at det er ganske mange mennesker der som ser ut som de bor der |
|
|
|
|
|
#31 |
|
I mål
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva gjør man på Tveita i 1,5 time?Jeg skal vedde på at det er færre pelsvester også, på Tveita.
|
|
|
#33 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva gjør man på Tveita i 1,5 time?Jeg vanka på Tveitasenteret på begynnelsen av 80-tallet. Det var ikke noe skummelt der da heller. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva gjør man på Tveita i 1,5 time?Jeg har solgt røyk og øl til Tveitagjengen i åresvis. Ikke noe skummelt på Tveita, og nå går det absolutt an og slå i hjel et par timer på senteret der. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hva gjør man på Tveita i 1,5 time?Jeg husker også godt EPA på Tveitasenteret.
|
|
|
#37 |
|
Epikur
|
Sv: Hva gjør man på Tveita i 1,5 time?Men altså, Tveitagjengen er noe annet enn "folk på Tveita", "gjenger på Tveita", "fast klientell på Tveitasenteret". Tveitagjengen var en kriminell bande som drev med organisert kriminalitet, torpedovirksomhet og bankran, og de fleste av dem var ikke engang fra Tveita. I likhet med AKP (ml) så kom mye av den harde kjernen fra Oppsal.
|
|
|
#39 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: der min pute ligger
![]() |
Sv: Hva gjør man på Tveita i 1,5 time?det er en geocach godt gjemt der om du er innrulert i den slags aktivitet... Jeg har ikke funnet den enda og jeg lette lenge. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
er grønn og fin.
|
Epa på Linderud på lørdager ble en vane når vi bodde på Ammerud når jeg var liten (3-6 år), men jammen fortsatte det ikke en stund etter at vi flyttet hit jeg bor nå også. (Romerike)
|
![]() |
|
|