|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi Rydder For Livet!Vi bidrar ved å gi, til det svir litt. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Vi Rydder For Livet!Vi feirer storesøsters bursdag, så bøssebæring utgår. Men vi støtter med penger.
|
|
|
#24 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi Rydder For Livet!Vi (mor, far og 2 barn + hund) skal gå med bøsser på søndag. Dette er en tradisjon som vi har hatt, og har tenkt å fortsette med i mange år. Barna gleder seg til søndag. Det er så mange hyggelige mennesker som sitter å venter på at vi skal ringe på. Tror ikke vi har hatt en eneste negativ opplevelse hittil. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Vi Rydder For Livet!Vi gir penger. Jeg vurderte å melde oss som bøssebærere, men det blir ikke npoe av det i år. Veldig positiv til aksjonen og formålet.
|
|
|
#27 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Vi Rydder For Livet!Vi gir så det svir. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
By the Sea
|
Sv: Vi rydder for livet!Nå er vel alle vel hjemme igjen! Hvordan var årets runde? Var folk hyggelige og ble det penger i bøssa?
|
|
|
#29 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Vi rydder for livet!Veldig mange som ikke åpnet på vår runde også. En del hjem var mørke og låste og uten biler utenfor, men i en del hus var det mennesker der, men de åpnet ikke fordet. Bare ett hus sa "Nei takk" og lukka døra i fjeset på storesøster. Ellers var folk hyggelige og ga mye penger, synes jeg.
|
|
|
#30 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vi rydder for livet!Vi kjørte akkurat inn på gårdsplassen idet bøssebæreren kom opp fra inngangsdøra vår, så vi hadde flaks og storebror fikk gitt penger på bøssa.
|
|
|
#32 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi rydder for livet!Vi fikk besøk av en hyggelig dame idag og ga til det gode formålet. Jeg synes årets aksjon er veldig viktig,og det kunne ikke falle meg inn å ikke ville åpne døra. Jeg har aldri latt være å åpne ellers heller,da,bare så det er sagt,men der vi bodde før,dukket det veldig sjelden opp noen,dessverre. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Vi rydder for livet!Vi var ute og gikk i dag hele familien. Strålende høstvær, sett bort fra kald vind.
|
|
|
#34 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi rydder for livet!Det gikk kjempefint i år også. Alle, utenom to stk. hadde noe å bidra med. De andre to fikk utdelt post-itlapper med givertelefonnummer. En dame (svensk) hadde ikke hørt om TV-aksjonen. Men vi fikk der også, etter en god forklaring om hvorfor vi kom. Etter innlevering av bøssene ble vi belønnet med div. godteri fra Nidar. Barna var storfornøyde med ettermiddagen. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi rydder for livet!Jeg har bøssebært i ettermiddag. Deserre var den rundt 80 % av de jeg ringte på hos som ikke gadd å åpne døra.
|
|
|
#36 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Vi rydder for livet!I år har vi gitt penger, men til neste år tror jeg vi skal bøssebære.
|
|
|
|
#37 |
|
Vaklende
|
Sv: Vi rydder for livet!Vi møtte sikkert 70 % stengte dører, og relativt lite giverglede. Ruta vår var i et strøk med mange eldre, men jeg var likevel litt overrasket. Uansett, et godt formål og greit å ha gitt et bidrag. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Vi rydder for livet!Vi fikk besøk, ganske sent, var redd de ikke skulle komme.
|
|
|
#39 |
|
By the Sea
|
Sv: Vi rydder for livet!Daisy: jøss.
|
|
|
#40 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vi rydder for livet!Jeg er såvidt kommet hjem, etter å ha stått på siden jeg sto opp i dag tidlig, og faktisk stod jeg på ganske mye i går også. Det var ganske hektisk, jeg har nesten ikke spist mat siden frukost så nå smaker det med mat. Det så ut som bøssebærerne koste seg, vi trakterte dem med drikke og godteri fra Nidar, frukt, kaker, og når de kom tilbake fra turen fikk de også varm suppe. |
|
|
|
![]() |
|
|