|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?
Nettopp.
![]() |
#22 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?Nei. Og hadde jeg vært Harald Eia, hadde jeg vært så rasende og forbanna at det ikke ville lignet grisen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?Jeg ble lei meg da jeg leste den artikkelen. Lei meg på Harald Eia sine vegne. Syns det var veldig skittent, stygt og respektløst skrevet. Og mest av alt kunnskapsløst og dumt!
![]() |
#24 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
God oppsummering.
![]() |
#25 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?Nå har jeg aldri hatt sansen for humoren til Eia, og ikke har jeg sett programmet "hjernevask." Jeg vet heller ikke nok om privatlivet til fyren, så jeg skal ikke uttale meg om hvorvidt han er sint mann eller har noen midtlivskrise.
![]() |
#26 |
frakoblet
|
![]() Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?Den sammenligningen var stygg! Og sier vel egentlig mer om sinnet til denne Christensen enn Eia sitt? Jeg oppfatter heller ikke Eia som sint i Hjernevask - tvert i mot. Derimot var det endel hissige forskere han snakket med.
![]() |
#27 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?Typisk og typisk, fru Blom. Kanskje sint, kanskje heller litt furtete og forutrettet fornærmet? Uansett, ABB stiller i en klasse for seg selv, og sammenstillingen av Eia og ABB var, i beste fall, veldig uheldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Etter de episodene jeg selv så, satt jeg vel også igjen med den følelsen. Programmene gikk, folk ble provoserte ved at det ble stilt spørsmål ved en del ting, og så gikk diskusjonen utenfor tv-skjermene. Eia opplevde jeg ikke som sint, bare ute etter å provosere og rokke litt ved en del "sannheter". |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?Betegnelsen "sint mann" i denne sammenhengen har egentlig ikke så mye med hvor sinna man blir, men hva man er sint på/uenig i. Og det er den bølgen Lisa henviser til, samt de veldig kvinnefientlige mennene i typ foreningen2foreldre.
![]() |
#30 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?Lisa:
![]() |
#31 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?Når man sammenligner menneksr med ABB som gjort her så blir det helt feil i mine øyne.
![]() |
#32 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?Eia er vel ikke spesielt sint, selv om han muligens prøver å fremstå slik, og "sint" blir uansett en alt for snill betegnelse av en mann av Breiviks kaliber. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2011
![]() |
![]() Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?Bruken av merkelappen førtiårskrise på Eia er en dårlig måte å skjule enigheten med Susanne Christensen på. Og hvilken krise er det ikke kvinner har, der de rakker ned på Eia på grunn av hans jobb med å riste litt i grunnvollene til feministtempelet og kongstanken om at kvinner og menn er helt like? Her snakker vi om både sinne, snerping og midtlivskrise!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Panzerekstremfeminist
|
Oj. Hvem mener du er sinna, snerpete og i livskrise?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?Om Eia er en sint mann eller ikke, klarer jeg ikke å vurdere i den åndenøden jeg har over at han ble sammenlignet med ABB. :raser:
![]() |
|
|