|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenOooh, nå har jeg kjøpt den.
![]() |
#22 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenJeg er med. Kjøper boken når vi er hjemme igjen etter høstferien, tror ikke jeg skal prøve lese den på dansk |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Textrovert
|
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenJeg har vært Flink Pike og lånt boken i stedet for å kjøpe den. Jeg øver meg nemlig på å ikke måtte eie alt jeg leser.
![]() |
#26 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan Franzen
Bra! Jeg sjekket biblioteket først, men det var så lang venteliste.
![]() |
#27 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenJeg synes 15. november er fint. Jeg har lest den nå i høstferien, men da var den med på stranden og i sengen og overalt jeg gikk, og jeg brukte ganske lang tid på den. Så hvis folk skal lese den innimellom et vanlig travelt hverdagsliv, kommer det til å ta tid. jeg tror ikke jeg er noen treig leser, nemlig, Jeg gleder meg til å høre hva dere synes!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan Franzen
Samme her. I tillegg så øver jeg med å lese bok i våken tilstand; dvs ikke kun når jeg har lagt meg. Deilig endelig å komme dit igjen at jeg kan faktisk ha meg en lesestund på ettermiddagen uten at ungene forstyrrer. Det gjelder bare å huske på det istedenfor å gjøre noe annet som husarbeid eller data |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenSkal sjekke biblioteket i morgen, hvis ikke de har den så blir det en tur på Ark. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenJeg er med, og starta lesingen på feire i New York. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenMå visst også få kjøpt den.
![]() |
#35 |
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenHar sjekket tre forskjellige bibliotek, alle er utlånt. Så da blir det Ark i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenJeg sliter med å komme igang. Har bare lest på sengekanten og da sovner jeg etter et par sider når det ikke fenger helt. Må få til en lesestund i ettermiddag så jeg kommer skikkelig igang tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Textrovert
|
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenKommer man seg gjennom det første kapittelet (som er tungt, i alle fall på engelsk, så utrolig mange rare ord), så går de neste 100 sidene som en lek. Mye enklere både i språk og handling.
![]() |
#40 |
Borte
|
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenJeg er godt i gang, og syns ikke den er tung ennå etter 200 sider eller så, men jeg leser den på norsk da, så det er kanskje grunnen.
![]() |
|
|