Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Forlater du huset med mat i ovnen?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Ovnen på og ingen hjemme?
Ja, ikke noe problem. 64 51,61%
Nei, aldri i verden. 53 42,74%
Vet ikke 5 4,03%
Dustepoll 2 1,61%
Deltakere: 124. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-11, 13:02   #21
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Forlater du huset med mat i ovnen?

Nei. Aldri gjort det, og har ikke planer om å gjøre det noengang heller

Gammel 02-10-11, 13:04   #22
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det gjør jeg ikke.

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Men jeg har heller ikke på vaskemaskin, tørketrommel eller oppvaskmaskin hvis jeg ikke er hjemme, eller på natta.

Ikke jeg heller.

Vi bor i bygård, og jeg vil ikke stå ansvarlig for at 20 mennesker mister hjem og evt. liv ved å la slike ting stå på når jeg ikke er hjemme.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 13:09   #23
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Langsteking får stå i ovnen.

Gammel 02-10-11, 13:12   #24
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ribbe har jeg aldri laget, pinnekjøtt går jeg aldri fra og jeg går ikke i kirka på julaften.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 13:12   #25
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Nei, jeg tør ikke sånt. Heller ikke oppvaskmaskin eller vaskemaskin. Jeg er nok i overkant forsiktig.

Gammel 02-10-11, 13:26   #26
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Nei, det tør jeg ikke.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 13:40   #27
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svarte dustepoll fordi jeg ikke synes at det er "Ja, ikke noe problem", eller "Nei, aldri i verden", og ikke er det slik at jeg "vet ikke" heller.

Svaret er: Ja, det er mulig jeg gjør dersom jeg skal steke stek på lav temperatur og ikke skal så langt avgårde. Er ikke helt komfortabel med det, men ved de kriteriene, så går det greit. Jeg drar ikke å henter ungene på skole og barnehage med fiskegrateng i ovnen på full guffe feks.

Gammel 02-10-11, 13:53   #28
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jupp. Jeg gjør det ved så lave temperaturer, ja.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 13:55   #29
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aldri i verden. Verken stekeovn, vaskemaskin, oppvaskmaskin eller tørketrommel.

For mange år siden skulle jeg tørke trolldeig i ovnen over natten, og våknet midt på natta av brannvarslere og røyklagt hus. Termostaten på ovnen hadde klikket og var ødelagt, og det sto å stekte på full guffe.
Huset ble temmelig røykskadd.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 14:12   #30
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Aldri i verden!

Man vet aldri hva som skjer på veien, om man blir påkjørt, havner på sykehus el.l. Går heller ikke fra tørketrooeml, vaskemaskin og oppvaskmaskin.

Gammel 02-10-11, 14:22   #31
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Ja, med mat som krever langtidssteking ved lav temperatur.

Gammel 02-10-11, 14:26   #32
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Stekeovnen har vi ikke hatt på mens vi er borte, men vaskemaskin, oppvaskmaskin og trommel får gå. Hm, har ikke tenkt over det.

Gammel 02-10-11, 14:45   #33
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Vi dro ikke i bassenget, men jeg skal teste ut å dra ut på tur i nabolaget med steken i ovnen på lav temperatur.

Gammel 02-10-11, 14:49   #34
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Ja det hender det at jeg gjør, men da bare ved langtidssteking på lav temperatur.

Ja og jeg gjør det sånn som HAttifnatten gør.

Gammel 02-10-11, 14:49   #35
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg baker brød 2 ganger i uka og det er ganske tidkrevende. Jeg drar ofte og henter på skolen når de stekes. Ovnen skrur seg av når tiden er ute. Det føles greit. Jeg er borte max 15 min

Gammel 02-10-11, 14:51   #36
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Men jeg har heller ikke på vaskemaskin, tørketrommel eller oppvaskmaskin hvis jeg ikke er hjemme, eller på natta.

Ikke vi heller etter at huset til venninne ble overtent mens hun kjørte barna på skolen (og det var en relativt ny vaskemaskin også).

Gammel 02-10-11, 15:40   #37
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke hvis jeg blir borte lenge nei. Men jeg har gått over til naboen, eller tatt en snartur på butikken, med langsteking i ovnen. Men, som regel er guttungen igjen hjemme, eller leker ute mens jeg er der, så huset er ikke helt folketomt. Han er vant med å bruke stekeovnen også.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 16:39   #38
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg drar fra lapskausgryta en snartur. Fårikålen også. Og brød som står og steker.
Ikke langt avgårde, men type trille en tur og sånn hvor jeg har rimelig stålkontroll på at jeg rekker hjem.

Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 18:16   #39
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kottiser på hundre grader. Ja.

Gammel 02-10-11, 19:06   #40
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Nei aldri. Ikke vaskemaskin, tørketrommel eller oppvaskmaskin heller.

Jeg har gått på en del brannkurs og har sett hvor fort det går galt, så jeg tør ikke. Jeg lar heller ikke noe stå på over natten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.