Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ortoreksi?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-07, 12:10   #21
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ortoreksi?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg mener, trene 1 time spinning eller 1 time aerobic uten å tilføre væske?

Ja, sunt er det IKKE ihvertfall! Så da kan man trygt si at det ikke er helseaspektet ved treningen som er motivasjonsfaktoren. (Hvis ikke det bare var en enkelt forglemmelse da. Det kan vi jo alle klare... )

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 12:10   #22
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Finnes det grader av dette? For jeg føler jeg har vært borti en del tilfeller med en liten grad av dette, på nett, veldig ofte.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 12:14   #23
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ja, sunt er det IKKE ihvertfall! Så da kan man trygt si at det ikke er helseaspektet ved treningen som er motivasjonsfaktoren. (Hvis ikke det bare var en enkelt forglemmelse da. Det kan vi jo alle klare... )

Hun er en gjenganger ja, og aldri sett noe drikke.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 12:26   #24
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Finnes det grader av dette? For jeg føler jeg har vært borti en del tilfeller med en liten grad av dette, på nett, veldig ofte.

På nett? Du vet at det ikke er alle sider ved en person som kommer frem på nett? At man velger ut det man vil sile gjennom?

Gammel 17-03-07, 12:28   #25
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

På nett? Du vet at det ikke er alle sider ved en person som kommer frem på nett? At man velger ut det man vil sile gjennom?

Jojo, selvsagt... De kan jo ha "full blown ortoreksi" for hva jeg vet...

Jeg føler bare at mange har ett usansynlig oppheng på kosthold, når jeg leser runt på forum og nett ellers.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 12:30   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jojo, selvsagt... De kan jo ha "full blown ortoreksi" for hva jeg vet...

Jeg føler bare at mange har ett usansynlig oppheng på kosthold, når jeg leser runt på forum og nett ellers.

Mange tvangsspisere er også sånn, sykelig opphengt i forskjellige dietter og ernæring til tider.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:56.