|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: FacerapeJeg har svært få problemer med ord, og lite med følelser knyttet til hvert enkelt. Kanskje jeg henger med for unge mennesker (studenter)? Eller kanskje jeg bare er for kynisk. Jeg blir virkelig ikke støtt av facerape. Eller bitchslap. Det er jo bare ord.
|
|
|
#2 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Facerape
Det er egentlig det verste.
Jeg har sett det bli brukt blant 'gamliser' og.
Det er faktisk veldig sjelden jeg blir støtt av ord, og jeg vil vel kanskje ikke gå så langt som å si at jeg blir støtt av dette heller.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FacerapeFacerape og kjøttbleier. To stygge ord på under en uke. Hva blir det neste ekle ordet dere klarer å putte inn i hodet mitt?
|
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Kjøttbleier!??
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: FacerapeJeg liker ikke det ordet og bruker det heller ikke. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Jeg bruker ikke ordet selv, bare så det er sagt. Jeg synes ikke handlingen som ligger bak er så spesielt pen heller (facerape altså). Jeg fleiper heller ikke med voldtekt - verken som rent ord eller som handling - men for meg ligger det noe annet bak som jeg ikke forventer at folk skal forstå. Ergo er ikke ordene i seg selv støtende for meg - man handlingen de representerer er det.
|
|
|
#8 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: FacerapeAlle jeg vet om kaller det frape. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Textrovert
|
Sv: FacerapeJeg tror at ungdommen generelt bruker ordet "rape" og "voldtatt" veldig mye. I alle fall gjør syttenåringen min det, og jeg reagerer veldig sterkt på det, men han er mer "whatever". Og jeg vet at det ikke er fordi han tar lett på temaet voldtekt, men mer fordi ordet i seg selv har blitt så utvannet.
|
|
|
#11 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FacerapeJeg bruker jo ikke det ordet selv da *gammel*, men det er et ord jeg både hører og ser ofte. Synes ikke det er noe ille ord jeg da. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
|
|