Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Charternovise trenger tips!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-11, 16:25   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Charternovise trenger tips!

Vi har lovet snuppa sydentur neste år..
Hun har mast lenge nå, og vi har funnet ut at det året pjokken blir 4 skal vi ta en tur, og det blir han jammen neste år.

Det vi har snakka om er å reise i midten av mai (helt greit at 17.mai går med til tur), for da blir det ikke mange dagene å ta fri snuppa på skola heller.

Men hvor drar man?
Direkte fra Trondheim?

Jeg tror det kommer til å bare bli oss. Hadde vi blitt flere ville vi kanskje vurdert å leie hus et sted eller noe sånt. Men nå tror jeg vi går for reinspikka chartertur med barnefokus

Helst ikke så lang reisevei.

Og vi trenger ikke overstige 20" med særlig mye.
Og jeg vil gjerne ha 1 soverom i tillegg til oppholdsrom.

Help me out!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:33.