|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: Beskriv din interiørsmakRetro-funkis-moro-stil. Blottet for nips. Sekstitallet. Slanke rene linjer. Nuppestoff i sterke farger, mørk turkis og oker. Stål, plast, eik
|
|
|
#22 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beskriv din interiørsmakStramme Ikea-linjer i møblene, kombinert med shabby chic i stua. Ellers er det ikke noe særlig stil ute og går.
|
|
|
|
#23 |
|
Bedreviter
|
Sv: Beskriv din interiørsmakTidløst, klassisk og eksklusivt. Det er i alle fall det jeg ville omgitt meg med hvis jeg hadde økonomi til å leve ut smaken min. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Textrovert
|
Sv: Beskriv din interiørsmak"Har lite penger og dessuten hater jeg å shoppe og liker for øvrig ikke bruk og kast-mentalitet"-stilen.
|
|
|
#26 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() |
Sv: Beskriv din interiørsmak
Jeg har en teori om at 'bruk og kast-mentaliteten' som mange har, når de ved ujevne mellomrom 'bare må' skifte stil i hele huset, og gjerne fra det ene ytterpunktet til det neste, er et resultat av de ikke har funnet sin egen personlige stil. Hadde de det tviler jeg sterkt på at de hadde vært så vinglete og lettpåvirkelige hva interiørtrender angår. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Beskriv din interiørsmakJeg er glad i "Helene Hennie"-stilen. Svart/hvitt/beige med en klassisk vri. Store pyntegjenstander og jutetepper. Glass og sølv. Elegant og urbant. Slettvollsofaer og rette linjer. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Beskriv din interiørsmakRene linjer; lyst og lys grått. Få møbler, og alt må ha en funksjon. Kunst på veggene, uten at det betyr at jeg har det pr nå. (Så godt som ingenting på veggene noen steder her enda. Må først finne det jeg vil ha, og det tar tid.) Fargeklatter i alt det lyse liker jeg, selv om jeg ikke har duker, gardiner eller gulvtepper. Har puff og sofaputer i friske farger. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Beskriv din interiørsmakLitt "gammeldags", litt "amerikansk", litt herskapelig, og litt moderne. Ikke så lyst og luftig, selv om det er hvite vegger. Liker blonder, glass, sølv, snirkler og smijern. Samtidig så kan godt bad og sånt, være mer stilrent og enkelt. Men fargene er mye hvitt/sort og koksgrått. Dog ikke så mye "pynt" som i pyntegjenstander, men desto flere bilder. Bøker, album og instrumenter preger også huset. Sist redigert av Dronningen : 04-09-11 kl 20:56. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beskriv din interiørsmakEnkelt, og helt sånn at det er enkel å regjøre rundt
|
|
|
#32 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Beskriv din interiørsmakKlassisk, kvalitet og kunst. Liker lyse vegger, antikke møbler, kunst, håndknyttede tepper, rene linjer, velfylte bokhyller (absolutt ikke fargesortert), ubehandlet eik, glass, pynteting som har betydning for meg, designklassikere og lekre lamper. Kan ikke fordra hverken liksomgammelt shabby "fransk" eller altfor kjølig og utstudert. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2011
![]() |
Sv: Beskriv din interiørsmakloppis |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Beskriv din interiørsmakSvært enkelt, praktisk og hvitt. Jeg har kjøpt noe fargerikt tilbehør i de siste 5 årene, mest for å glede barna.
|
|
|
|
#37 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Trenger ikke å bli så ille.
|
|
|
#38 |
|
happy trebarnsmor
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Beskriv din interiørsmakJeg liker å komme inn i hus hvor man føler at det er et "hjem", med det tenker jeg farger som luner på veggene, familiebilder og en varm atmosfære uten at det virker dystert eller overmøblert. Jeg har selv prøvd mang en gang å skape det samme hjemme med mer eller mindre heldig resultat. Nå har jeg forelska meg fullstendig i grå/bruntoner og jobber meg gjennom huset med malingskosten
|
|
![]() |
|
|