Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp. Vi skal kjøpe nytt kjøkken

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-11, 11:55   #1
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp. Vi skal kjøpe nytt kjøkken

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Vurder å legge litt mer penger i kum. Hører mange klage over at IKEA sine blir fort stygge og bulkete pga at godset er tynt i dem.

Vi har eldre IKEA kjøkken som skal oppgraderes. Oppvaskkummen er ikke IKEA, men Franke, og den er pen.

http://www.franke.com/kitchensystems...ess_steel.html

Har lyst på amerikansk hvit kum, men har bare 60 cm, og det blir bare ett rom, og det er for lite.

Ellers til Obelix, skap helt opp er ryddig, rent og greit. Vurder om du må ha høyskap til mopp og støvbrett, eller halvhøyt. Jeg har blinket meg ut høyskap med uttrekkshyller, elsker orden og oversikt. . Men er redd uttrekkene kan være trege eller harde å skyve.

Og noen av karusellene til hjørneskap kan være trege, eller vår er det. Må jeg fortsatt ha karusell, ønsker jeg plastboller og andre lette ting der.

Uttrekkbar kildesortering fra IKEA er genialt, men pass opp for rør under vasken, de kan ta mye plass. Nok til at vi manglet 3 cm på å få to uttrekk. Og det var etter at mannen bygde om rørene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:49.